網民熱議:搵人合租一齊住好唔好?可能會遇到咩問題?簽約者有好大風險?一個人租開放式單位更好?

文: U Magazine
2023.03.11

當自己一個人難以獨自負擔租金時,搵人合租單位可能係其中一個辦法,而合租呢個做法到底又好唔好?同人合租又可能會遇上咩情況呢?最近就有網民喺連登討論區上發文,問網民如果想合租應該要點樣搵室友,而又會有啲咩需要注意,就引來一眾網民發表對合租嘅唔同意見!

合租應搵熟人?生活習慣夾到合租係幾好?
樓主表示有想同人合租單位住嘅意向,因而就問網民與合租相關嘅事宜:「我自己都擔心同埋想睇下(吓)點搞,又點樣搵人,有咩要注意,兩個人夾抵啲定三個人抵啲,入嚟分享下(吓)你地(哋)夾租嘅日常生活呀」。對於合租,有網民就認為若兩個人嘅生活習慣唔同,就會有好大影響,建議應搵熟人合租:「香港啲單位太細,生活習慣唔同,例如一個早訓(瞓)一個好夜訓(瞓),就會影響大啲」、「香港嘅話都係強烈建議搵個識嘅人夾」,亦有網民分享同朋友合租嘅經驗,指若大家生活習慣相合的話,合租會係一件唔錯嘅事:「試過同朋友夾租兩房,每人6千租左右再share水電費,連雜費開支唔過8千,其實同個frd生活習慣夾到真係幾爽,一人一間房,個廳廚廁share用,放假又可以約埋frd上嚟打通宵機,有種好似以前住hall或者同frd去旅行度假嘅感覺」。

有網民認為若與室友生活習慣不同,雙方合租會造成很大影響,建議應找相熟的人合租。


有網民則指若是與朋友合租,而大家的生活習慣亦類近的話,合租會是一個不錯的選擇。


簽租約者有好大風險?有可能遇上麻煩室友?
亦有網民認為合租之中負責簽約嘅人會有不少風險:「邊個負責簽約先,一陣走佬就要自己俾全租」、「不過你做分租個(嗰)果(個),liability係(喺)你身,夾租個(嗰)果(個)你收一個月上期,佢拖一拖你,走個(嗰)陣又gap period你要食哂個空窗期租。你計下(吓)就明慳唔得幾多,因為你食哂個risk」,更有網民認為若室友有不良習慣或背景複雜的話就會相當麻煩:「簡單一句,你鄰居慢慢帶同性/異性想(上)黎(嚟)開party或者日日大食會,吸煙、索k,又或者本身差(爭)人錢,每曰(日)都有債主上門,你點算?」

有網民指合租者當中負責與業主簽租約的人會有不少風險,有機會遇上室友拖欠租金或突然搬走的情況。


亦有網民指合租有機會遇上有不良習慣或背景複雜的室友。


香港人自私難合租?租住開放式單位/酒店仲好?
而有網民就認為香港人普遍自私,難以合租,而且合租亦其實無私人空間可言:「香港人太自私,難搵人夾租」、「夾租都叫有私人空間咩」,因而有網民就不建議合租,寧可一個人租住酒店或開放式單位:「搵唔識的人合租,我諗fail rate會幾高,因為人dna都係自私的,再加埋有錢銀野(嘢),同埋share的話,仲會有咩個人空間可言,不如去租d(啲)棍龍灣(珺瓏灣)studio/酒店月租 」、「exactly。要平去租酒店/大西北半新studio咪仲好。share完平幾k,無哂privacy,公家清潔實有人x街唔做,幻想下(吓)要抵得諗下(吓)下(吓)做多少少cover其他人,咪即係做人bun bun(意指工人),慳個(嗰)幾k」。

有網民指香港人太過自私,會有人不願分擔單位的清潔工作,找人合租是一件難事。


有網民認為合租亦只能節省數千元,但卻會失去私人空間,建議獨自租住開放式單位或酒店會更好。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

 

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】新手上車必知!專家教買一、二手樓步驟!買樓花有著數?高成數按揭點計?幾時同業主講價?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓