ITZY香港演唱會2023|ITZY首度亞博開騷大讚香港粉絲世一!Jeremy@MIRROR追星成功曬後台舉V合照

文: 王庭芝
2023.03.13

韓國人氣女團ITZY一連兩天在亞洲國際博覽館舉行《ITZY THE 1ST WORLD TOUR 》香港站昨晚(12日)圓滿結束,兩晚共吸引超過10,000名觀眾捧場,ITZY以廣東話跟觀眾打招呼之餘,又不停向觀眾派心心,並大讚香港MIDZY(粉絲名稱)「世一」!MIRROR成員Jeremy化身「迷弟」,他更於IG大曬後台跟ITZY的合照。

韓國JYP旗下5人女團ITZY由禮志、Lia、留真、彩領及有娜組成,上周四已經率先抵港,在銅鑼灣出席代言品牌活動,周五再踏銅鑼灣出席記者會,吸引過千粉絲逼爆商場,而過去的周末一連兩日於亞博正式開騷,全場座無虛席。

►同場加映:【著數慳家王】社企承接紅磡老店「新祥益餅店」 推動長者就業!最平芝士酥/肉鬆酥$3

首次來香港開演唱會的ITZY入鄉隨俗,大講廣話「大家好」、「我愛你」、「世一」冧粉絲,她們帶來《마.피.아. In the morning》、《ICY》、《WANNABE》、《DALLADALLA》、《NOT SHY》等20多首大熱歌曲,而MIDZY都落力應援,尖叫聲不絕於耳。昨晚完騷後,ITZY都有透過官方IG再次大讚香港MIDZY應援「世一」,並寫上:「HONG KONG MIDZY係我嘅禮物,好多謝你哋呢兩日嘅支持。」

觀眾席上原來有一位星級粉絲稍稍現身,他就是MIRROR成員Jeremy(李駿傑),Jeremy昨晚都有去欣賞ITZY的演出,他在IG發文表示由ITZY出道起已經有聽她們的歌:「好開心見到Itzy,真人個個都好靚女好有禮貌,由佢哋出道到宜家一直都有聽佢哋啲歌,到依家見到真人,真係太夢幻。」他更大曬於後台與ITZY舉V合照,可謂追星成功。

即睇ITZY香港演唱會完整歌單:

  1. INTRO + 마.피.아. In the morning
  2. Sorry Not Sorry
  3. SHOOT!
    4. WHAT I WANT
  4. 365
  5. [留真] Boss B*tch
  6. CHERRY
  7. ICY
  8. Free Fall
  9. #Twenty
  10. [有娜] Maniac
  11. [LIA] Red
  12. INTRO + WANNABE
  13. DALLADALLA
  14. SNEAKERS
  15. [彩領] bloodline
  16. [禮志] Hotter Than Hell
  17. CHESHIRE
  18. LOCO
  19. Not Shy
  20. DOMINO
  21. 믿지 (MIDZY)
  22. Boys like you
  23. Nobody like you

 

來源:大會提供、IG@ITZY、Jeremy

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓