12怪盜|MIRROR首部團體電影《12怪盜》海報曝光 黑衣造型大騷手臂電暈粉絲!

文: 辛曦桐
2023.03.13

MIRROR首套團體電影《12怪盜》海報曝光!早前有消息傳Makerville將在今年內開拍由Mirror全員主演的電影,而今日MIRROR首套團體電影《12怪盜》海報亦率先曝光,全員黑衣造型相當有型電暈粉絲,即往下看更多詳情!

早前有消息指Makerville將在今年內開拍由Mirror主演的電影,有傳電影除了會由Mirror全員主演,當中更將加插兄弟決裂的戲碼,令人十分期待!

►同場加映:【著數慳家王】社企承接紅磡老店「新祥益餅店」 推動長者就業!最平芝士酥/肉鬆酥$3


而今日(13日)一個名為「12怪盜 WE 12」的Facebook專頁,就率先曝光了MIRROR首套團體電影的海報以及個人造型照。圖片中可見MIRROR 12人以全黑怪盜造型亮相,當中Anson Lo(盧瀚霆)以及AK(江熚生)更大騷健壯手臂相當吸引眼球,相信已電暈所有鏡粉!另外MIRROR亦將會出席本周三(15日)舉行的「香港國際影視展」,届時預料會公佈更多電影細節,粉絲一定要留意!

圖片來源:12怪盜 WE 12




MIRROR將會出席本周三(15日)舉行的「香港國際影視展」,届時預料會公佈更多電影細節,粉絲一定要留意!

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓