網紅分享香港Chanel門市3大排隊入貨攻略!唔靠SA都有機會入店買到新款手袋?

文: 黃樂恩
2023.03.17

近年不少人都會入手名牌手袋,可作為日常時尚配件之餘,又可以為一種投資,其中CHANEL袋更具備不少升值潛力。最近就有內地女生在網上分享HK CHANEL 23S門店公售實況,其後她更整合了3大排隊攻略,最近想入手CHANEL手袋的朋友可以睇睇啦!

最近有內地網友於小紅書以「HK CHANEL 23S公售尖沙咀排隊實況+攻略!」為題發帖,分享自己在香港買CHANEL的排隊攻略。她表示自兩地通關後,香港的CHANEL門店外大排長龍,加上日前有新品公開發售,「每間CHANEL 都係多人到一個點」。

經常到CHANEL「配貨」的她,當日並沒有尋找SA幫助,藉此近距離觀察Chanel排隊實況,為大家整理一個買CHANEL的排隊攻略。她發現海港城店最多人,她直言因為自己沒有事前預約,所以就連排隊的機會都沒有,至於半島店、圓方店的門口看似很少人排隊,但其實是要即場約時間,收到信息後再回去排隊!其後事主更整合了3大香港買CHANEL排隊攻略,一起看看吧!

買CHANEL排隊攻略1/ 留意開門時間

事主建議大家可以留意CHANEL門店的開門時間,她指出「趁着岩岩開門就去咁會最少人排隊」,同時她也提醒大家,目前全港最早開門的CHANEL門店是海港城,每天早上10時開門,至於其他門店則在11時開門!

買CHANEL排隊攻略2/ 即場預約

如果真的錯過了開門時間,事主亦建議大家可以嘗試即場預約,「以今日為例,半島同圓方店可以即場預約,但海港城店係唔得既 洗唔洗即場預約係睇店舖當日人流而決定。」她建議打算即場預約的人可在CHANEL門口處尋找「拎住iPad既員工」,並留下個人電話及姓名作登記即可。登記後會收到確認信息,直到再收到第2個信息才可以回去排隊,到時大約等15-30分鐘就能進到CHANEL門店。

買CHANEL排隊攻略3/ 預先在網上預約

最後事主表示,大家亦可以預先在網上預約,只要在網站上留下個人電話及姓名作登記即可,網站上會提供2個星期內可供預約的時間。不過她也提醒大家,「預約左唔代表唔洗排隊,以海港城為例,你預約左起碼叫做可以排隊先,唔係既就只可以好似我今日咁,無得排隊就要走」。

授權轉載︰小紅書@毛姐的買買買敗家日記

►同場加映:【今期Chill抵】香港黃金海岸酒店自助餐快閃買1送1!最平人均$219任食蟹腳/青口!和風下午茶半價

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓