香港名模分享投資CHANEL攻略!過百萬手袋櫃曝光!19年呢款入門級手袋升值潛力最高

文: 黃樂恩
2023.03.21

CHANEL手袋一直是不少女生的心頭好,既能保值又可以當作日常配件。早前名模黃祖貽(Ingrid)就在馬天佑的YouTube頻道「MUSE TV」擔任嘉賓,在影片中公開自己的CHANEL手袋櫃,初步估計價值過百萬,到底邊款手袋最值得收藏,即入內文睇睇啦!

在黃祖貽的CHANEL手袋櫃中,最早入手的就是粉紅色的Classic Flap bag,她表示這款手袋是哥哥在高中時所送,「揀佢就係因為嗰陣時呢一個metal(金屬鏈)好似係第一次出呢一種色」,所以到現在依然非常珍惜。近年CHANEL袋不斷加價,其中Classic Flap系列更是加幅最高的款式之一,「可能你在High School個年代買返嚟2萬至3萬左右,但而家可能係6萬零蚊」,難怪馬天佑也認為Flap bag已經不是第一次入手投資CHANEL袋的好選擇。

►同場加映:【香港周圍遊】新蒲崗全新6千呎室內釣蝦場推薦!任釣新鮮爆膏大頭蝦+免費即煮即食+專人指導釣蝦技巧

被問到現時CHANEL袋入門推薦款,黃祖貽則比較推薦Gabrielle bag,她曾在米蘭旅遊時入手Hobo bag,這款手袋顏色特別、加上袋鏈部份有彩虹光,成為了黃祖貽當時第一次入手的Gabrielle系列的手袋,後來她更入手了同系列背包。不過近年Gabrielle bag亦有份加價,馬天佑指「你當時買呢個色嘅時候約2萬零蚊,而家應該3萬至4萬左右,所以都幾貴㗎」。

對馬天佑來說,他比較推薦Chanel 19 bag為第一次入手投資CHANEL袋之選,「因為佢啱啱(2019年)推出,會係一個Classic嘅袋,而且價錢都未到好貴,好似淨係加過一兩次價」,加上這款手袋是Karl Lagerfeld(老佛爺)生前最後設計的作品,所以與剛才Classic Flap、Gabrielle系列相比,無論是收藏意義還是投資價值相對高。

同時馬天佑也建議,如果大家想平價入手Chanel 19 bag,該系列推出的腰包會是入門級的好選擇,小小一個但是收納容量大,與一般「小廢包」不同,相當實用!

除了經典款手袋,沒想到黃祖貽就連季節限定款Girl CHANEL手袋都有,這款手袋外型以CHANEL經典外套的輪廓去設計,設計相當獨特,與先前推出的Boy CHANEL手袋形成呼應,加上這款手袋當時推出了各種不同顏色,難怪就連G-Dragon都有同款改造袋。

相信有留意開CHANEL的朋友,對於小金球、Handle款式不會陌生,沒想到黃祖貽亦收藏了不少該款式的「小廢包」。其中這款較大版本的Vanity Case更是黃祖貽的最常用的手袋,小小一個就可以放到行動電源、銀包、口罩、搓手液等,非常實用!自從CHANEL推出「小廢包」後亦有不斷加價,馬天佑也直言「由之前萬幾蚊一個,而家去到接近2萬蚊」,不過如果是打算入手一個好實用的「小廢包」,Vanity Case絕對是一個不錯的好選擇。

黃祖貽其他名牌手袋:

授權轉載︰YT@musetv_hkFB@Musetvhk

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓