網上熱話:宜家分店一男子除鞋於床上熟睡 網民熱議:係要試床?定係太眼瞓?

文: U Magazine
2023.03.27

近日有網民就喺Facebook群組「好fashion呀你」上傳了一張相片,相信該圖攝於香港宜家家居店內,圖中可見有一名男子除了鞋並熟睡於店舖內的床上,事件並引起一眾網民嘅熱烈討論:到底呢位人兄,係因為太攰?定真係想試清楚張床係咪夠舒服呢?

咁做同乞兒冇分別?除咗鞋算有良心?
帖主上載一張有一名男子於宜家家居店內床上熟睡的圖片於Facebook群組上並寫道:「只要有心邊度都係屋企」,隨即就引起網民嘅熱烈回應,有網民就大罵該男子同乞兒並冇分別,咁嘅做法相當之「唔要面」:「同乞兒有咩分別」、「咁x唔要面既(嘅)人都有」,亦有網民指於圖中可見該男子有除鞋先瞓上床,算是有良心:「算有良心,(有)除鞋」,而有網民就嘗試為該男子作解釋,指事主可能剛捱完夜想休息一下,並指香港地生活艱難,望各位網民能「睇開啲」:「通宵完訓(瞓)吓休息吓~生活艱難。睇開吓啦」。

網民上載一名男子於宜家家居店內床上熟睡的相片並引起討論,有網民大罵作出該行為的人等同乞兒,亦有網民指該男子除了鞋才上床算是有良心的表現。


咁做只係試床?可能有衛生問題?
亦有網民笑言該男子嘅行為只係試床:「唔試吓點買呀?」、「唔試耐d(啲)試清楚d(啲),點知岩(啱)唔岩(啱)訓(瞓)」、「唔訓(瞓)得着(著),點知道呢張床好唔好」,更有網民指看見該男子熟睡嘅模樣證明了床嘅質素一流:「證明張床好得」、「買得過,證明真係好用」,不過有網民就似乎擔心會有衛生方面嘅問題:「其實都想問下(吓)。個個咁訓(瞓)法。佢地會唔會定期拎D(啲)野(嘢)去清洗?」

有網民笑言該男子的行為只是為了試用床褥。

亦有網民擔心展示品經常被人試用會有衛生問題。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫、Facebook
========
同場加映:
【蝸居睇樓團】鴨脷洲37年舊樓變身玩味彩色屋+西班牙風花磚襯湖水綠色、chill爆全白天台


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓