COLLAR成員Winka陳泳伽宣布與圈外男友分手 拍拖6年和平告終再見亦是朋友

文: 羅志宏
2023.03.25

女團COLLAR成員陳泳伽(Winka)近期單飛出道,推出首支個人單曲《一手造成》,忙於宣傳時接受媒體訪問時更自爆已與圈外男友分手,拍拖6年最終在去年6月和平分開,二人再見亦是朋友。

 

Winka接受媒體訪問時自爆在去年6月,與拍拖6年圈外男友和平分手,原因是覺得雙方的步伐與彼此的期望開始有偏差,生活愈行愈遠,故主動向男友提出分手,下定決心回復單身,如今仍保持好友關係。

Winka亦曾在IG社交平台上傾吐心聲,藉著首支單曲《一手造成》暗示自己的經歷和成長,寫道:「原來我唔識愛」、「好有心無力」、「相信一切是最好的安排。所有事其實都係一種緣份~我既經歷?我既成長?我既反思?時間剛剛好。」似是饒有特別意思。

至於Winka首支單曲《一手造成》就以情歌為主題,想帶出「懂得去愛另一半嗎?」這訊息,Winka表示:「歌曲內容好多來自自己嘅愛情故事,拍拖時會嫌棄對方呢樣嗰樣、覺得對方錯,但回頭諗一諗其實係自己問題,所以分手結局都係自己一手造成,想透過自身愛情經歷跟大家分享與反省。」

 

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景

 

圖片來源:IG@Winka

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓