【明星聚會】湯洛雯馬國明拍拖出席第一代《愛·回家》飯敍 枱底捉實手手合照甜到漏油

文: 羅志宏
2023.03.29

馬國明(馬明)和湯洛雯(靚湯)於今年年頭公布訂婚喜訊,現專注籌備婚禮,不時大方放閃,羨煞旁人。日前,第一代《愛·回家》的演員就難得相約聚會,見到靚湯就帶埋未婚夫馬明到場,實行攜眷出席哂幸福,合照時的一個舉動更見二人糖黐豆的模樣!

向來出雙入對的靚湯和馬明,日前以準夫妻姿態,一同出席第一代《愛·回家》的晚餐飯敍ReU,同場還有黎諾懿、楊卓娜、張達倫、陳芷尤等藝人好友。當中「李思思」湯洛雯和「馬壯」黎諾懿更是攜眷出席,成雙成對打邊爐。大合照所見,靚湯與馬明一貫甜蜜,見到靚湯一臉小鳥依人,一副待嫁新娘子幸福甜笑樣,更在枱底下捉實馬明的手手,的確甜到漏油。

 

 

►同場加映:【衝出嚟玩】超簡易2小時港島東歌連臣角砵甸乍山郊遊徑路線!從筲箕灣站出發、到終點觀海亭睇海岸靚景

 

圖片來源:IG@各藝人、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓