日本網民創意分享! 自製超鬼馬「無限反射」貓貓月曆

文: U Magazine
2023.03.31

唔知大家會以點樣嘅方式去為心愛嘅寵物留倩影呢?早前有位日本網民就喺Twitter上分享為自己愛貓所製作嘅月曆,月曆上嘅圖片營造出貓貓處於無限反射之中,有由大至小無限延伸嘅效果,令不少網民都紛紛大讚呢個做法相當之有創意!

主人:每年都會製作月曆 已持續8年時間 
該名日本網民就表示每年都會拍下家中嘅三花貓はな同月曆嘅合照,然後會用於印製來年嘅月曆,以呈現出無限延伸嘅效果,而用呢個方式製作三月份嘅月曆就已經持續了8年。對於呢一個創意十足嘅月曆,一眾網友亦紛紛留言讚好:「非常可愛」、「超有趣的想法」、「希望每一年都能見到有新的月曆」、「可以拍一輩子」,事件更引起日本網路電視台Abema TV關注,並於其節目當中報導。

網民每年都會以愛貓的照片製作非常獨特的月曆,已經持續了8年。



網民充滿創意的月曆引起非常大的關注,更吸引了當地網路電視台作報導。



text/Jonathan
photo/AminoCyu@Twitter

========

同場加映:

【蝸居睇樓團】鴨脷洲37年舊樓變身玩味彩色屋+西班牙風花磚襯湖水綠色、chill爆全白天台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓