《造星III》陳葦璇化身收納師 287呎雜物單身女家變簡約日系風

文: U Magazine
2023.04.10

《全民造星III》的陳葦璇(Kira)除咗能唱能跳外,原來佢對家居收納都有一定心得。不時都會於個人YouTube channel分享執屋小貼士,更廣邀素人幫佢哋間屋嚟個大變身。而《素人家居改造系列》已經拍到第9集,今集Kira去到一個單身女子屋企,滿地雜物兼且喺廚櫃發現咗一個碎咗嘅膠袋㖭呀!究竟今次Kira又搞唔搞得掂呢?

空間有限 雜物太多
Kira將執屋變成興趣,不時喺個人YouTube  channel分享整理心得外,更廣邀素人幫佢哋執屋。前8集嘅《素人家居改造系列》Kira 累積唔少經驗值後,今次去到一個287呎的單身女子屋企。
步入屋主Jac家 ,已見到滿地雜物,廚房堆滿煮食用具令屋主冇位置備菜,這些都屬小兒科。最誇張嘅係,喺整理過程中Kira發現一個粉碎咗嘅膠袋!究竟係屋住懶執屋,定係堆積嘅雜物太多無從入手,繼而放棄人生呢? Kira表示:「其實Jac嘅情況都好常見,空間有限,而且太多雜物。有時因為貪方面又或者驚擺埋咗一邊就搵唔到,就將啲嘢放喺當眼處,雜物又冇統一位置收納,整亂咗又唔想執,漸漸就會出現Jac間屋而家嘅情況。」


BEFORE


玄關位鞋櫃位置堆滿用紙袋及手袋,而且仲發現Jac為咗貪方便,會將襪放喺鞋櫃隔離,令走廊位寸步難行。


廚房隔離的層架堆滿食材、焗爐及雜物。


工作平台已經被餐具霸佔所有位置,根本無備菜空間。


Kira 喺廚櫃發現一個陳年膠袋,而且已經碎晒,確實誇張!


電視櫃堆滿雜物。


主人房的衣櫃堆滿衣物,只是用櫃架擺放容易有傾瀉倒塌的危機。


分享改造後  點樣維持現狀
經過2日嘅大執屋後, Kira與Jac丟咗唔少根本用唔到的雜物以及過期食品,之後將空間來個大執位。
首先鞋櫃位擺放一些出門時會用到的物品,如口罩、消毒噴霧、香水及紙巾等。之後將原本放喺梳化左面的矮櫃搬到鄰近廚房位置,上層可以擺放經常使用的焗爐及飯煲;下層則擺放大型的碗踠碟碟以及Jac的最愛 — 酒。

AFTER

門口玄關位置的鞋櫃,擺放出門前或後會使用到的物品,如口罩、消毒噴霧及香水。



鞋櫃則就用環保袋將戶主的襪放在一起,方便她穿着。


廚房方面, Kira幫屋主添置了碗碟及調味架,騰出台面空間等戶主大展廚藝。而微波爐上層較高位置,即之前見到碎膠袋的位置,則擺放備用食材。
至於之前擺滿雜物的雜物架,現在就可以擺放戶主的書籍,下層用上同色系的收納籃擺放文件。電視櫃擺一些收納盒放雜物之餘,又不易積塵。梳化底位置亦添置矮身收納櫃。而之前擺放喺玄關位附近的方架,就改放在梳化左手面,掛一些着過一次的衣服。

較窄身的入牆櫃,因為不易擺放物品。 Kira索性將戶主好少機會用到的東西放在裏面,再放一個矮櫃擺放煮食用品。



雜物架就擺放戶主的書籍及工作用文件。


廚房工作台面就用碗碟架擺放餐具,騰出空間給戶主煮食。


改造完之後,除整齊咗外,依照戶主的使用習慣擺放,而經常使用的物品放在同一個位置,就唔會咁易「打回原形」啦! Kira就話,如果唔想間屋咁快又亂番的話,最好每星期搵一日整理屋企,將物品歸位就唔會咁易亂啦!


電視櫃用收納盒放雜物,美觀得來又不會積塵。


梳化底則放矮身收納盒增加收納空間。


梳化左手面,就擺放衣架掛著過一次的衣服。


 Kira將原本的垃圾筒,在上面加上一塊層板就變成小茶几。


至於主人房的衣櫃,原本戶主用層架擺放衣物,現在改用膠櫃,睇落整齊之餘亦容易拿取。




【info】
如果大家都想搵Kira幫你執屋的話,可以去佢嘅IG報名
IG:hahakirac
YouTube:陳葦璇Kira

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】保良局青年綠洲宿舍 $1,775起入住! 獨立衛浴、開放式廚房、SINOMAX床褥 續約要做義工?





用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓