和解在後|女主角Ivy So蘇雅琳獲封近年最靚女藝人 OL套裝晒長腿網民睇到眼甘甘

文: 羅志宏
2023.04.07

COLLAR成員Ivy So(蘇雅琳)近期在ViuTV劇集《和解在後》人氣急升,處女拍劇、首次擔正女一的她就憑著亮眼表現,獲得不少好評。Ivy So在劇中飾演見習調解員「方圓」,每次出場幾乎都以西裝套裝的OL造型示人,大晒白滑長腿,相當吸睛,令到網民表示睇到眼甘甘。

ViuTV劇集《和解在後》女主角由COLLAR成員Ivy So首次擔正,處女拍劇的她自劇集播出以來都成為了觀眾的焦點,事關Ivy So每集的OL造型令人目不轉睛,甚至有留言大讚Ivy So是近年最靚的新晉女藝人之一、而且處女拍劇的表現令人眼前一亮「第一次拍劇算自然同入屋」、「真係見到佢融入咗個角色度」。

 

現年21歲的Ivy So,於2021年參加《全民造星IV》而打開知名度,當時已憑著甜美清純樣獲得高人氣。名校出身的她本身是護理系的學生,為了追夢而毅然放棄學業,終躋身《造星IV》20強,成功加入女團COLLAR出道。

Ivy So的形象充滿活力,笑容甜美,親和力強,除了有「仙氣女神」的封號之外,更曾被不少網民封為「翻版長澤正美」,外貌清純,鄰家少女氣質出眾,憑藉一步步攀升的人氣更坐擁接近29萬追蹤者,冠絕COLLAR成員。

►同場加映:【香港周圍遊】直擊香港迪士尼樂園StellaLou x 香港芭蕾舞團新表演!限定45場騷/Duffy好友齊現身

 

圖片來源:IG@Ivy So、劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓