潮濕天氣一屋「噏味」 將軍澳居民大呻開完抽濕機連牆身都裂開! 附牆裂縫修補法

文: U Magazine
2023.04.07

將軍澳向來是本港潮濕「重災區」,近日有居民大呻潮濕天氣下一屋「噏味」,但一開抽濕機又令牆身油漆裂開,不知如何應對!

有將軍澳街坊在 Facebook 群組「將軍澳主場」發文,指自己去年年尾才搬到寶林居住,近幾個月沒有開抽濕機,令整間房充斥陣陣噏味,連小朋友公仔都有異味,但當長開抽濕機數小時後牆油又龜裂,非常苦惱。

網民就潮濕天氣勸告樓主一定要開抽濕機、冷氣,「住將軍澳抽濕機,吸濕器係必需,太濕只可以開冷氣」、「冇抽濕機真係唔得。我日日開兩部係廳」、「(開)冷氣機全屋又乾爽,又可以抽乾啲衫」。

至於牆油龜裂問題,有網民認為「應該係裝修師傅手工問題」,亦有人建議樓主「要油過幅牆,通常係濕完乾先會咁,油完之後記得霧水天唔好開窗同記開抽濕」,亦有對裝修有認識的人士指「係底灰收水,扯爆面油!」

裝修佬指牆身油漆剝落或有裂痕成因眾多,如果裂縫是不規則且幼細,通常因一般冷縮熱脹或是收水造成,可自行 DIY 解決,只要將裂縫剷深,然後用灰料填平,有需要可髹油粉飾即可。

不規則的幼細裂縫修補教學
準備工具:漆剷、現成灰/膩子灰/石膏灰、灰匙、灰板

1. 先用漆剷,將裂縫以 V 形剷深
2. 再剷向兩旁,將鬆灰一併剷走
3. 在邊位以斜邊的方式修好,平持邊位平順
4. 批上新灰,填補坑位

牆裂縫修補 Q&A
1.修補牆身可以不剷底嗎?
如果不剷底,那就寧可不做任何維修。因為新灰和新漆,風乾時會很容易會扯甩不實淨的灰。

2.如果補完很快又有問題怎麼辦?
那代表可能裂縫的成因未有解決。可能是有較深的結構問題,又或者有滲水水源未解決。

3.又大又深的裂縫為甚麼不可以DIY?
因為涉及多重風險:施工上,有將鬆化石屎敲打,導致整塊跌下的風險;此外還有維修不夠深,導致底層問題持續,令日後有石屎崩塌的風險;最後,結構問題多數牽涉較深層滲水水源問題,最好由專業人士檢查,以確保根治問題。

近日天氣潮濕,網民紛紛上載名為「將軍澳特色」的濕漉漉相片。

text/zuki
photo & source/將軍澳主場、裝修佬

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】天水圍夫婦+5貓貓靚景愛巢  17.5米實穿全屋空中貓橋、書櫃內藏跳格貓砂盆 


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓