都市傳說︰洗衣機會食襪?洗完得返一隻? 謎底終於解開!專家教你2招破解對抗洗衫黑洞

文: U Magazine
2023.04.15

又一個都市傳說謎底解開喇!相信大家都試過間唔中就會唔見一隻襪嘅情況,成日俾阿媽鬧亂扔襪之餘又要買返新襪返嚟,都幾煩下!近日竟有網民分享咗張洗衣機底板驚見「襪子山」嘅相,睇返原PO原來仲有信用卡、硬幣等雜物,引來網民熱議!

有網民在Facebook群組【爆廢公社公開版】 分享一張洗衣機底板的照片,竟然發現內藏超多隻襪!



其他網民反應熱烈,紛紛表示共鳴,「都市傳說」、「終於解開世紀之謎」、「以後不用再被媽媽罵我亂丟襪子了」,留言相當搞笑!



有洗衣機專家表示這種情況多出現在前置式洗衣機,通常是洗衣機的防水膠圈老化以致出現罅隙,若用家每次洗衣量太多便會將襪子、小飾物及硬幣等雜物捲入膠圈與內筒之間,堆積在底板中。



原來方法相當簡單!就係每次用洗衣袋裝起襪子、內褲或細小衣物,一袋過包保唔會唔見,洗完衫仲方便拎去曬㖭!



第2個方法就係避免一次洗太多衣物,一方面可減輕機器老化情況,另一方面可減少衣物被拋至滾桶邊沿。



網民都有建議方法︰「全部襪子買一樣花色就算只剩單邊也沒問題啦!」雖然為搞笑但其實又不失為一個好辦法。

TEXT/Circle
PHOTO/爆廢公社公開版、FB、Pinterest

============
同場加映:

【家居達人】「家務天后」教你KO屋企頑固污漬




用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓