【明星應援】炎明熹酒店大搞生日會被抨擊掠水 網民嫌收費過高嘢食少 結果遭真粉絲反擊

文: 羅志宏
2023.04.10

人氣新星炎明熹(Gigi)昨日(9日)正式踏入18歲,歌迷會約500位「Gi炎粉」日前就為Gigi在西貢一間酒店大搞生日派對,Gigi更不禁在大合唱時數度落淚爆喊,感恩一直有粉絲陪在身邊支持,揚言「唔想大家離開我」。不過,後來就有網民公開投訴當日的生日會收費過高,兼且少嘢食,於是要求其他網民評評理,豈料反遭粉絲嬲爆反擊,一眾網民亦幫手大平反!

 

日前,有聲稱自己是陪朋友去生日會的網民,在FB群組上發文抨擊炎明熹的生日會有「掠水」之嫌,並上載了當日的每圍菜單、熱盤食物的照片,直指活動每位平均付費450元,但提供的食物竟是每款熱盤只可食一件,直言「真係食人唔𦧲骨!真係佛都扯火!」、「食埋啲咁嘅垃圾,正常一個小朋友食三粒嘢,點夠飽啊?」,行文天夾雜粗口,用字相當尖銳。

最後一句「所以我決心要將呢條XX嗰日貪婪公諸於世!大家來評評理」就引來大批網民留言熱討,更有粉絲為當日活動實況護航。據知,當日生日會餐單包括2款冷盤(蟹肉撻、帶子他他)、3款熱盤(松露小飯球、海蝦酥、迷你牛肉漢堡),以及1款甜點(迷你鮮果撻),不少網民就力撐收費合理:「有得食、又有得見自己偶像,抵到爛啦」、「又打卡又影相,好合理呀」、「唔好立亂詆毀一個小妹妹同佢啲粉絲」,留言區幾乎一面倒力撐Gigi。

據悉,生日會開支並非單單是食物安排,其實還包括酒店場地、佈置、會物、閃卡機等等。有粉絲就反擊指生日會是歌迷會活動,粉絲能夠與偶像近距離見面才是活動意義,怒斥發文者疑似偷圖並企圖造謠抹黑。另外,亦有自稱「鏡粉」的MIRROR粉絲留言:「我係鏡粉,行過見到其實收費都好合理呀,有得見你自己嘅偶像,又有得聽歌,算係咁啦﹗」

►同場加映:【香港周圍遊】直擊香港迪士尼樂園StellaLou x 香港芭蕾舞團新表演!限定45場騷/Duffy好友齊現身

圖片來源:節目截圖、FB帖文

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓