心理測驗|測出專屬Sanrio角色戀愛人格!8條問題!呢個最容易錯過緣份?

文: 梁穎心
2023.04.11

一年一度的《Sanrio角色大賞》現正接受投票,今年一共有90個角色參選,包括玉桂狗、布甸狗、Kuromi、Hello Kitty、水怪、蛋黃哥等。同場加映測測你的Sanrio命定顏色,8道問題就能夠剖析你的性格和戀愛人格,即睇你同邊個角色匹配喇!

《Sanrio肖像大賞2023》即日起接受投票,截止時間為5月25日下午4時,除了港人耳熟能詳的人氣角色,還可以睇睇各參選角色的個人資料,認識一下他們。例如出身中國的半魚人「人魚漢頓」、來自南極的燕尾服小島「山姆企鵝」、由Hello Kitty變身X JAPAN的YOSHIKI的yoshikitty、My Melody的遠房親戚Little Forest Fellow、Hello Kitty的寵物貓Charmmy Kitty等。

投票之餘記得玩埋測驗你的Sanrio命定顏色,透過8道題目就可分析出你的真實性格和戀愛人格,包括Hello Kitty紅、Melody粉、Kuromi紫、Keroppi綠等。

結果會顯示你的Sanrio顏色,你是Hello Kitty紅、大耳狗白、還是酷洛米紫、美樂蒂粉、大眼蛙綠呢?還有酷企鵝黑、蛋黃哥橙、人魚漢頓藍、布丁狗黃!最後還有「摯友顏色」和「相處有點累的顏色」,一定要拉埋朋友和愛人一齊測試啊!

來源:SanrioSanriocolor

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓