王君馨離巢後踢爆當年被禁現身叱咤頒獎禮 自揭因TVB親生女身份闖樂壇掣肘處處

文: 羅志宏
2023.04.12

現年36歲的前TVB花旦王君馨(Grace),自2021年年底宣布正式離巢效力14年的TVB。王君馨於2007年奪港姐亞軍入行,2015年憑《城寨英雄》的打女角色登上事業高峰;三年前勇敢豁出去追夢,自資以獨立歌手「G.Racie」名義先後推出三首跳唱作品。最近,王君馨就作客電台節目《星光背後》,親解兩年前離巢大台因由外,還剖白了外間對她踩過界做歌手的疑惑。

紐約長大的王君馨於2016年在事業高峰之際,嫁給圈外丈夫Daniel成為人妻,婚後搏殺唱跳路線,最近就忙於為首支英文主打《LIGHT IT UP》宣傳。王君馨在《星光背後》專訪中談到,自小夢想做跳唱歌手,16歲時曾有機會簽約台灣HIM華研音樂以女團出道做飛輪海的師妹,最後因友情及承諾放棄,直至6年前遇上鍾舒漫,重燃她內心跳唱夢的一團火。

自幼習舞的王君馨早在美國唸高中時,曾與兩位同學組過一隊三人女子嘻哈組合「SEVEN XPRESS」,曾以組合名義於當地辦過慈善演唱會。王君馨更自爆原來當年曾有機會簽約台灣HIM華研音樂,一嘗跳唱歌手夢以女團出道做飛輪海的師妹,卻因為與拍檔的一個承諾而拒絕了對方的邀請,「我哋三個女仔去台灣面試之前,承諾過大家要一齊去一齊返,但對方只係想簽我一個,所以就turn down咗。」

 談到曾在TVB星夢簽約兩年做歌手,王君馨表示自己對唱劇集歌的滿足感不大:「似唱緊人哋嘅故事,我想自己嘅歌有自己嘅故事或訊息。」2020年,王君馨轉型成為獨立歌手:「雖然我喺音樂路嚟講算係比較遲,但我驚我四十歲未必有勇氣去做呢樣嘢。」除此之外,原來王君馨在追夢路上,亦曾獲丈夫鼓勵追夢而放棄置業:「樓可以遲啲買!但夢過咗就過咗,我唔想自己後悔!」

王君馨三年前以獨立歌手G.Racie身分推出的處女作《Casada》成績甚好,一度成為903叱咤樂壇流行榜專業推介亞軍,王君馨更自揭歌曲原來亦險些成為ViuTV Chill Club推介榜冠軍歌,惟礙於身份關係未能道謝:「我記得嗰陣佢哋想畀Number 1我,但因為個身份仲喺舊公司,我唔可以say thank you。」

之後,她還承認被禁無法現身當年有資格候選生力軍的叱咤頒獎禮。而節目完結前,王君馨透露自己為追夢而暫緩生小孩子的想法,「我唔想有一日望住仔女,對佢哋講我為咗佢哋所以無追夢!」她希望有個心理準備,完成手上想完成的工作,才全心全意地做一個負責任的母親。她謂:「我同老公都想要小朋友,所以其實大家都會有少少壓力!」

 

►同場加映:【香港周圍遊】直擊香港迪士尼樂園StellaLou x 香港芭蕾舞團新表演!限定45場騷/Duffy好友齊現身

 

圖片來源:《星光背後》、IG@王君馨、節目截圖、劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓