便利店入手!Hello Kitty+My Melody碎花精品 毛公仔/幻彩玻璃杯/座檯鏡/化妝袋

文: U Magazine
2023.04.12

有便利店推出 Hello Kitty 及 My Melody 碎花精品及隨身小物,4 吋毛公仔、幻彩玻璃杯、多用途座檯鏡、碎花化妝袋、吊掛式香氛片等,全部可愛又實用!

1.花系 4 吋毛公仔 $99
毛公仔手提著花籃,配合身上花花圖案衣著,非常可愛,4 吋 size 適合掛在手袋一起出行!



2.幻彩玻璃杯 $89
杯身帶有幻彩效果,容量達 450 毫升,可放入微波爐,方便日常使用。



3.亞加力多用途座檯鏡 $99
花系田園融入座檯鏡設計中,除了照鏡,首飾都可以掛在亞加力架上,方便一邊照鏡一邊配戴飾物。此外,更可以利用亞加力架上的夾子將重要的卡片、便條紙或者相片夾起,放在檯面做裝飾。



4.化妝袋 $89
碎花圖案化妝袋收納容量夠大,金屬拉鏈牌是 Hello Kitty 及 My Melody 大頭造型,既華麗又實用。


5.吊掛式香氛片套裝(兩片套) $39
兩款香味各有不同,Hello Kitty 為百合香味,My Melody 為桂花味。打開袋後香味大約可維持 20日,放在衣櫃、鞋櫃、洗手間都非常合適,令整個空間香噴噴!



6.熨金證件套 $89
Hello Kitty 和 My Melody 融入花海,化身成掛頸證件套,放員工證還是八達通都一樣適合。


7.噴樽連樽袋 $89╱件
大家都習慣外出攜帶酒精消毒,這次推出的噴樽更連樽袋套裝,無論是外出吃飯還是日常掛在袋邊都十分方便,隨手可用。


【Info】
開售日期:4月12日起
售賣點:7-Eleven 有售

text/zuki

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】保良局青年綠洲宿舍 $1,775起入住! 獨立衛浴、開放式廚房、SINOMAX床褥 續約要做義工?

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓