抗議英國房租高漲!年輕藝術家改建「垃圾桶」做安樂蝸 造價只需4萬7港元、上下兩層包睡房廚房、免費草地興建

文: U Magazine
2023.04.15

香港地少人多,樓價高得嚇人,幾乎達全球之冠,對普通打工仔嚟講想上車有個安樂居可以話係不可能任務。成日話廢物利用,估唔到英國竟然有人連垃圾桶都善用到盡,改裝成一人住小房子。除咗有個瓦遮頭之外,更藉此抗議英國房租爆漲,引來當地傳媒注意,網上瘋傳!

垃圾桶屋的屋主係一名 28 歲嘅年輕建築設計師哈里森馬歇爾 Harrison Marshall。

話說英國倫敦街上可以看到名為「skip」的大型垃圾箱,主要用作臨時存放大型垃圾。

馬歇爾將垃圾桶屋建於倫敦南區伯蒙德賽(Bermondsey)一塊公益團體的草地上,相當顯眼,望落麻雀雖小,實則五臟俱全,絕對諗唔到原來入面可以住到一個人。

基本上可以把全屋結構分成兩層,第一層即門口玄關兼小廚房位置,亦是馬歇爾主要的生活空間,看書、吃飯、煮飯都在這裏進行。

超小冰箱可以放啤酒、利用電磁爐煮飯、旁邊小椅子用來休息,一點也看不出這是垃圾桶內。

第二層則是睡房,從外觀看雖然空間不大,但 190cm 高的他也躺得很舒服。

廁所應該係最多人關心嘅問題!雖然屋內無廁所,但喺草地角落設置了流動廁所。馬歇爾每日踩單車返工,所以沖涼會在辦公室或健身房解決。至於水電問題則是從鄰居家拉線租借。

由於大部分的建材取自工地廢料,所以全屋造價只需 4,808 英鎊(約 47,305 港元),CP 值不錯!

馬歇爾表示呢間垃圾屋係佢為咗留喺市區居住而唯一可以負擔得起的方法。表演計畫已經進行咗幾個月,一直都有唔少鄰居及路人關心佢,甚至會煮飯俾佢食,鄰里關係相當和諧。

Text/Circle
Photo/The Straits Times、PoliticsJOE@YOUTUBE

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】保良局青年綠洲宿舍 $1,775起入住! 獨立衛浴、開放式廚房、SINOMAX床褥 續約要做義工?


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓