韓國設計師教路!285呎開放式單位變出3空間 3件小物輕鬆分區兼營造cafe氣氛飯廳

文: U Magazine
2023.09.26

一個285呎嘅開放式單位,要如何佈置才可以劃分出3個起居空間呢?韓國一衣服品牌的Visual Merchandising室內設計師SooJin利用3件小物,幫屋企規劃空間,變出飯廳、衣帽間和睡房3個部分,而且保留出空間感㖭!

============
同場加映:
【家居達人】港人自發!即棄電池回收計劃

============

3個空間劃得十分分明,而且佈置得好有品味。單位原本開則和香港開放式單位相若。

1. 洞洞版分隔法
剛搬入單位時,SooJin 曾用高身洞洞版分隔出飯廳和睡房部分。

重新規劃後,最後決定將睡床放在另一邊。


為免一踏入單位就直視睡床,SooJin將其中一塊高身洞洞版放在房邊,充當一塊屏風。

而另一塊就放在床尾分隔出睡房和衣帽間,同時又可以擺放日常用品,好像耳機、藍牙喇叭等。


2. 伸縮棍+布簾
單位衣帽間靈感取自服裝店中的試身室,大多用布簾劃分出空間。


有否留意洞洞版都有放到香水小物呢?而SooJin的衣櫃都收納有道,分類得好清楚。



玄關部分都用上同樣方法。


3. 地氈分區
飯廳佈置得好有韓國 Cafe 感覺!


飯廳主要用地氈和顏色分區,同時又能可以增加屋內的採光度!


原本飯枱是張圓形、可擴展的,但非經常到,所以 SooJin 決定將飯枱裝飾一下,以配合屋企的氣氛。


只要買張皮革枱墊,就可以輕鬆轉換 vibes!


其他收納 TIPS:
想鞋櫃有更多位置擺放愛鞋?可以入手這類鞋架,容量瞬間倍大化。



可以按照不同季節、節日而貼上不同海報,可以輕鬆幫屋企轉換風格!

(圖片來源:YouTube 오늘의집)

text/la

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓