3個最簡單易用 免費記帳App 理財、儲錢必備

文: U Magazine
2023.05.25

記帳App是一個非常有用的理財應用程式,就算不懂投資,都應該要學會金錢管理,所以最好就養成每日記帳的習慣,了解自己的消費習慣,避免銀行存款等如零!

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

1. 天天記帳:個人、家庭、公司都可以在同一個App內管理
天天記帳最大的優點是支援多個帳簿,即是一個App可以管理個人、家庭、公司帳簿,更可以同步和多人共享帳簿。另外,可以在無網絡環境下記存在手機內,亦提供iCloud/Google Drive備份,不怕遺失禎資料。更設有日曆的版面,每日開支,一目了然。同時支援130多種貨幣,每天自動更新匯率,適合經常出國公幹或旅遊人士。

2. 簡單記帳:設iPhone Widget功能 不開App也可查看帳目
用上美國漫畫風格設計,粗線條搭配鮮明的顏色,不會顯得沈悶死板,更可自由調整分類icon,有多款可愛的icon供選擇,記帳也變得有趣。最新版本加設共享帳簿功能,情侶、夫婦、家庭成員可以一起記帳,亦設有自動雲端同步,換手機也不用擔心資料遺失。如果是用iPhone的話,提供Widget功能,就算不開App,都可以快速查看帳目。

3. 家計簿:超簡單又可愛 P助與粉紅兔兔記帳簿
女生們如果只想簡單記低收入及支出,不需要複雜功能的話,這個App絕對適合使用。記帳非常簡單,更可選擇類別,方便每月統計各類的開支。版面十分可愛之外,更可下載P助與粉紅兔兔的圖片做手機wallpaper。

text/ Katty
photo/ App Store 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓