有賊敲門點算好?「扮無人」仲危險! 閱賊無數資深記者曝犯罪心理 教你一招擊退對方!

文: U Magazine
2023.04.21

半夜夜深人靜時最怕就係聽到敲門或者㩒門鐘聲,特別係獨居人士真係會不知所措。走錯戶或係認識嘅人當然無問題,但萬一真係不法之徒想爆格前試探的話就大件事了。美國一名專門研究犯罪新聞的資深記者Lori Fullbright便就着呢個家居安全問題拍片作出建議,即睇貼士!

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】珀麗灣靚海景彩色二人天地

============

在奧克拉荷馬州塔爾薩擔任犯罪記者長達 31 年的 Lori Fullbright 採訪過數千名罪犯,從而得出一點預防有賊入屋的心得。

大部分賊偏好在平日上午 9 點至下午 3 點半犯案,因為佢哋認為呢段時間多數人都在外工作,只要確認屋內沒人就能趁機闖入行竊,若屋內有人就只好再搵另一間空屋。

有見及此,當賊人敲門或㩒門鐘聲試探時不應沉默扮無人,反而應發出聲音令賊人知道屋內有人,甚至不只一人!

例如假裝和老公講嘢︰「老公,有人敲門,你去睇吓!」,賊人聽到應會立即離開。如果太驚至少要立即把電視開大聲一點。但緊記不要開門!

影片中更特別提醒家長最好提前教識子女獨留在家時遇到陌生人敲門應如何應對。

Text/Circle
Photo/Pinterest

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓