港島大規模停電 第一時間要點做? 水電師傅教路即時要熄呢樣電器

文: U Magazine
2023.04.19

今日(4 月 19 日)凌晨0時48分左右,港島大規模停電,多區發生電壓驟降,亦有困𨋢報告。突然停電殺大家一個措手不及,如果好似網民分享,屋企短時間內都未能恢復供電的話,應該要做啲咩呢?停電後第一時間又要點處理呢?水電師傅胡師傳就為大規模停電,和單獨單位停電分享安全貼士。

============
同場加映:
【家居達人】「家務天后」教你KO屋企頑固污漬

============


港島大規模停電受影響範圍包括中西區、南區、東區、灣仔區等,有網民分享,東區部分屋邨及屋苑至凌晨 1 點仍未恢復供電,而部分互聯網供應商也未有訊號,影響更加廣及到東區走廊嘅街燈。

甚麼是電壓驟降?
CLP 中電網站分享,電壓驟降是指電壓降至標準值90%以下。一般來說,電壓驟降的維持時間大約 0.1 秒,供電電壓瞬間便會回復到標準值。電壓驟降時,供電並沒有中斷,但市民或會遇到燈光轉暗或閃爍、升降機停止運作,而一啲敏感的電力裝置例如電腦,升降機及冷氣系統等亦受影響。

電壓驟降的成因很多,當中包括外來因素,例如:惡劣天氣、植物及動物干擾、電力裝置故障、由第三者造成的故障、掘路工程導致地底電纜損毀等,港燈仍在調查是次大規模停電的事故原因。

電壓驟降當下要點做?
電壓驟降斷電大概 0.1 秒,好快就回復正常,但要採取甚麼行動呢?水電師傅胡師傳指電壓驟降問題在於電力供應商,每個用戶只要維持原狀便可。如果有電器本身用緊,但電壓驟降後無法運作的話,可以先切斷該電器電源,再檢查家中電箱是否有電掣未有啪上,電壓驟降有時會發生掣,重新打開電掣後可以打開電器,理應就可以如常運作。

每個家庭用電量最大是冷氣機,如遇上停電、跳掣情況,記得先熄窗口冷氣機嘅電源,並抆出插蘇,以免重啟電箱電力時再次發生停電、跳掣。

如只是個別單位停電、跳掣又要點做呢?
胡師傳建議先將有用緊嘅插住插蘇嘅電掣抆出,然後將電箱所有電掣關上,先打開漏電電掣,再將每個電掣逐一打開。過程中亦可自行搵到突然停電、跳掣嘅原因,每打開一個電掣,就重啟該範圍嘅電源、電器、插蘇,逐個嘗試就會發現到原因。但師傳話,現時家庭都常用火牛、變壓器,容易導致停電、跳掣情況發生。


做齊以上動作都未回復正常?就需要搵執照嘅電工師傳上門檢查維修,維修費大概由 $1,000-$1,600 不等。但要留意每家每戶情況及每個師傳收費不同,以上價錢只供參考。

未雨綢繆,CLP中電網站都有建議大家日常先準備好以下幾點:
1. 乾電電筒,避免使用蠟燭照明
2. 準備一兩個外置充電器
3. 停電後,雪櫃門只要保持緊閉狀態,可以保冷 4 小時。

Special thanks:胡師傅/好師傅 | 裝修搜尋平台

text/la

(圖片來源:HKET 圖片庫、CLP中電、網上圖片)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓