日本大金冷氣代表教你5個慳電小貼士、切勿入屋即開冷氣!

文: U Magazine
2023.04.26

香港的夏天又濕又熱,開少一秒冷氣都不能,但電費愈來愈貴,想慳電又慳錢,可以點呢?不如聽聽日本大金冷氣的代表點講!

============
同場加映:
【#家居達人】家具顧問親授!MUJI轉季收納慳位法 冷衫點掛?壓縮袋點放最多衫?

============

1. 開窗通風換氣

夏天室外非常高溫,很多人返到屋企第一時間開大冷氣,但其實應該先開窗,散散熱,才開冷氣。

2. 導風葉片應調校至水平

大家都會想冷風直接吹向自己降溫,所以把導風葉片向下,這樣做,熱空氣便會停留在上面的位置,令到冷氣機的感應器會以為室內很熱,而開盡製冷功能,就會非常耗電。

3. 建議將溫度設定為28度

「不如唔好開!仲熱過條街呀!」應該絕大部分香港人都不會將冷氣的溫度設定在25度以上,唔調低過20度都偷笑!

4. 調大風量比調低溫度慳電

小堀雄大先生建議大家將風量校大,因為這樣做比起調低溫度更慳電。

5. 勤洗隔塵網

建議最低限度2星期清洗一次隔塵網,如果隔塵網積太多塵垢,會更耗電。


text/ Katty
photo/ TBC東北放送電視截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓