金像獎2023|林家謙金像獎開場表演別樹一格慘遭負評 義氣Serrini為好友開火反擊+網民群起力撐

文: 羅志宏
2023.04.20

《第41屆香港電影金像獎》日前在尖沙咀文化中心圓滿舉行,頒獎禮的開場表演由人氣歌手林家謙、Serrini孭飛合作演出,大唱七、八十年代的經典電影主題曲,以連場歌舞為頒獎禮打開序幕。事後,有網絡Youtruber就狠評林家謙的演出,直指是「電視史上除咗William Hung之外最差」,隨即引起網上熱議。

頒獎禮開場表演由林家謙、Serrini親自構思創作概念,並挑選了七首經典電影主題曲包括:《點指兵兵》、《林亞珍》、《跟佢做個Friend》、《活色生香》、《浪子心聲》、《魔術師》及《太陽花》並且重新編曲,以歌舞形式又跳又唱,呈現嶄新的演出,而林家謙更有份參與鋼琴的部分,可謂為演出盡心盡力。

事後,有網絡Youtruber就拍片分享對開場表演的意見,不留情面狠批:「Serrini係OK嘅,林家謙我真係唔知點形容。咩事啊?」、「我未見過表演咁差,係可怕地差」、「我俾你做opening,點解可以咁,我真係不解」,句句負評就令事件隨即發酵。

林家謙與Serrini一向是一對火花十足的好朋友,眼見好友林家謙突然受到負面抨擊,義氣仔女Serrini亦罕有在社交平台上為好友林家謙開火反擊,寫道:「我(X)dd標題黨同埋bad vibe恰林仔嘅posts,我見一個 post一次我d MV,我個名去左邊呀鬧埋我呀,現場收音and出街聲差咁多都好無奈㗎,咁你點jeh依家」

Serrini續稱:「只有我可以大大聲兩隻手臂(壯)大大力卡實shake佢shoulders話佢唱歌難聽『你收聲呀!』and cite 鐵閘靈魂 when 佢輕微恥笑我任何嘢 不服自便」。當中一句「鬧埋我呀」以及「唔好再hate on him」將二人知己之情不言而喻。不少網民都群起力撐林家謙、Serrini的表演,數百留言表示支持和加油。

 

同場加映:【衝出嚟玩】日間船P散團出海玩足7小時!夾船單人報名都得!中環出發/包三餐/酒水任飲

 

圖片來源:FB@Serrini、節目截圖、《第41屆香港電影金像獎》

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓