美國行為學家︰養寵物的人智商更高、同理心更強 狗奴貓奴比一般人更受歡迎、識換位思考

文: U Magazine
2023.04.25

相信唔少有養寵物嘅人對住毛孩講嘢都會忍唔住升 9 度key 再加超多手勢,旁人望到應該紛紛表示不能理解。各位狗奴貓奴!唔好以為自己做緊蠢事,根據外媒報導,美國芝加哥大學行為科學教授 Nicholas Epley 早前研究出原來有養寵物嘅人智商會更高,佢更提出多項科學理據證明,想知原因?即睇內文!

============
同場加映:
【#家居達人】家具顧問親授!MUJI轉季收納慳位法 冷衫點掛?壓縮袋點放最多衫?

============


根據外媒 AOL.com 對行為科學教授 Nicholas Epley 的研究報導,與寵物交談是人類試圖將它們擬人化的眾多方式之一。而呢種賦予動物人類特徵的衝動是我們與其他生物不同之處之一,是人類擁有智慧的象徵之一。

雖然有人會認為同寵物講嘢好蠢,但呢種想法其實反映該人自以為是,沒有與其他生物互動的念頭和習慣。

教授又指出︰會跟寵物對話係一種具備同理心的表現,同時可透過猜度寵物的行為、表情、聲音想帶出的意思來訓練創造力和創意。同時亦會在照顧寵物日常以及遇上毛孩搗亂、打架、搞破壞等情況下訓練到 EQ,比一般人更識得處理突發狀況。

另外,教授發現家中有寵物的人對身邊事物反應會比較敏感,想像力亦相對豐富。當應用返落同人類相處上就會更懂得站在別人立場思考,代表更有智慧及方法處理不同事情,在社交上會更受歡迎!

基於呢個理論,教授表示其實不只限於同寵物傾計,有啲人可能會同非生物如公仔、車輛或自己心愛的物品傾計,雖然比起寵物的確有啲古怪,但同時也代表這些人充滿想像力。

【INFO】
資料來源︰ AOL.com


Text/Circle
Photo/Pinterest、Kee

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓