23位TVB藝人自貼學生相為應屆DSE考生打氣 港姐冠軍黃嘉雯中學Look青澀樣有驚喜

文: 羅志宏
2023.04.22

TVB的J2(82台)向來鬼主意多多,旗下的J2ers亦甚有創意及誠意,最近為正式開考的DSE學生打氣,召集了20名多J2ers組成「J2ers應援團」,各自於個人社交網展示中學時期的相片,當中有人笑容甜美,氣質青澀,有人由細靚到大,有人「不堪回首」!

近日有份主持J2新節目《女生素舍》的葉靖儀(Michelle)最令人眼前一亮,氣質滿滿的她堪稱「天然美女」。與Michelle同樣清秀的還有黃嘉雯(Carmaney)、何泳芍(Honey)及林沚羿(Venus),前者笑容甜美氣質青澀,後者擁有明眸及甜美Baby Fat,絕對是人見人愛系列。

被打入「不堪回首」系列的,則有倪嘉雯(Carmen)、黃紫恩(Jojo)以及廖慧儀(Jessica),當中Carmen亦對自己當年的中學Look不太滿意,搞笑留言:「畀張我中學嘅相大家睇吓,等大家放鬆一吓。」

 

同場加映:【香港周圍遊】尖沙咀6大IG-able打卡位推介!希臘藍白小屋進駐九龍公園+香港文物探知館影相教學

 

圖片來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓