周永恆神隱3年被爆疑遭內地老婆家暴 頭破血流傷痕纍纍恐怖傷勢曝光 9年前曾家暴趙頌茹

文: 羅志宏
2023.04.22

藝人周永恆被爆出疑遭內地老婆家暴!周永恆(Roy)曾對前妻趙頌茹家暴、加上爆出婚外情而被稱為「世紀賤男」。2018年,周永恆與內地女友陳薇(Britni)奉子成婚,育有一子。曾自認人渣又行為古怪的他,近年開始低調生活,不過最新就被爆出疑似被內地老婆家暴的消息,傷勢全面曝光,更有圖有真相?!

填詞人因葵Christopher Loak日前在社交平台爆出周永恆疑似被家暴,更連環PO出多張他頭部傷勢的照片,見他頭破血流的傷痕纍纍,多處需要留醫鏠針,傷勢相當嚇人。因葵撰寫長文表示「無論你哋認唔認得圖中男主角,你哋覺得佢係乜嘢人唔重要,清官難審家庭事,但一個女人可以不停講大話,誣捏(誣衊)佢老公,仲要四圍唱畀佢老公啲朋友聽,話佢老公打老婆。」

因葵直指「呢堆相、whatsapp cap圖內容係今晚人哋老婆同我嘅對話,其他受傷照片,係佢老公早前入醫院嘅證據。」並透露當時「係個老公啱啱做完腦部手術,情緒病續漸好轉嘅時候,到個老婆發神經,其實有暴力傾向係個女人」,更表示「佢的而且確曾經係有情緒病,但佢做咗腦科手術之後,係越嚟越進步,以前佢會喺我面前發洩情緒,而家同我傾嘅係佛偈」。

同場加映:【衝出嚟玩】日間船P散團出海玩足7小時!夾船單人報名都得!中環出發/包三餐/酒水任飲

 

圖片來源:FB@Christopher Loak 、IG圖片、節目截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓