人妻見老公晚晚攬實公仔起疑心 最後揭發公仔內藏老公XXX!

文: U Magazine
2023.04.28

各位人夫唔知會唔會有暗藏私己錢呢個「壞習慣」呢?如果有就真係要小心喇,原因係女士們的直覺係可以準得非常可怕......最近有一位越南人妻就喺討論區上分享自己如何靠「女人的第六感」去揭發老公於公仔內暗藏私己錢,並把心得及過程都一一同網民分享,整件事情可以話相當之搞笑!

============

同場加映:

【#家居達人】家具顧問親授!MUJI轉季收納慳位法 冷衫點掛?壓縮袋點放最多衫?

============

靠「女人的第六感」揭發老公暗藏的秘密
據越南媒體《Docbao》報道,有一位越南人妻早前於討論區上發文分享發現自己老公暗藏私己錢嘅故事,該名人妻指老公瞓覺嘅時候總係要抱住一隻粉紅色大象公仔,有時候自己話要拎隻公仔去洗又或者買一隻新公仔畀老公攬,而老公每次亦都唔肯,於是「女人的第六感」就令佢暗生疑心。

人妻指老公晚晚都要攬住呢隻大象公仔瞓覺,仲多過攬住自己,於是就起疑心。

然後有一日人妻就等到老公不在家時,去研究到底呢隻大象公仔有啲咩秘密,果不其然「女人的第六感」相當準確,公仔內的確暗藏秘密,人妻發現老公將私己錢收埋喺呢隻晚晚都要攬住嘅公仔入面!

人妻將公仔反轉及打開拉鏈後,發現老公將私己錢暗藏於公仔內的毛巾當中。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

呢位人妻就將今次揭發老公暗藏私己錢嘅過程逐步同網民分享,網民們都紛紛認為非常搞笑,並留言:「最危險的地方就是最危險的地方!」、「女人真的很害怕!當講到要搵私己錢就唔會輸蝕得過柯南」、「提醒了我,我要回去檢查一下,把房子打掃一遍」

text/Jonathan
photo/Docbao

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓