用剩嘅洗頭水、沐浴露加水有冇問題?專家:好似用緊污糟水沖涼 

文: U Magazine
2023.05.12

唔知大家會唔會將平時用剩嘅洗頭水、沐浴露加水再用?有時未必係為咗慳錢,可能係覺得樽底同樽身都仲有啲沐浴露,就咁掉咗去未免太浪費,於是就養成咗加水嘅習慣。但其實咁樣有冇問題嘅呢?有專家就指出呢種做法存在問題同風險,應該盡量避免。

============
【家居達人】旅行移民留學注意!
專家教揀喼10個貼士 : 
如何防止海關爆鎖/旅行爛喼賠償有秘訣!

============


1. 專家表示:無論係邊一種清潔用品,都有通過實驗嚟達成最佳嘅配方成分比例,以確保安全性及有效性。如果自行加水入去,除咗會稀釋同破壞比例,而令產品效果、清潔作用大大降低次外,亦存在滋生細菌、黴菌嘅風險,就好似用緊污糟水沖涼咁。



2. 由於自來水本來就帶有細菌、雜質等,沖涼時水處於流動狀態就唔會有太大問題。但裝進瓶內處於唔流動又潮濕嘅狀態,細菌量就容易不斷增長,亦有可能滋生黴菌。如果間唔中發現沐浴露有哂,加少少水即時應急都還好。但長期使用就會引起4大隱藏問題啦~



3. 4大潛藏問題及風險
減低清潔效果:啱啱都提到加水會稀釋同破壞比例,令產品嘅清潔作用大大降低。所以除咗洗頭水、沐浴露,我哋都唔應該將水加入洗潔精內,因為過度稀釋會減弱清潔效果,導致啲碗洗完都好似油油地咁。



4. 皮膚疾病:長期使用加水嘅沐浴露可能會引起皮膚疾病,特別係容易皮膚過敏嘅人,可能會出紅疹等皮膚過敏症狀,到時要睇醫生就得不償失啦~



5. 傷口感染:如果身上有傷口又用咗充滿細菌嘅沐浴露,都有可能造成細菌感染㗎~


6. 掉髮危險:男士們要更加小心啦,長期使用加水嘅洗頭水分分鐘會甩頭髮,真係唔好慳啦~

 


Text/ bee
Source/ PhotoAC

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓