英國都有「10蚊」店? 慳家天堂!日用品、食物、嬰兒用品1英鎊起

文: U Magazine
2023.04.26

「移民」,相信是近幾年不少人熱門討論的話題,當然要作出這個決定,定必經過長時間的深思熟慮。不過「移民」不是今天的主題,小編今天想分享的是:到埗、租到屋後,從0開始到底要在哪裡買日用品呢?

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】18萬裝修270呎一人蝸居! 多用途中島廚房+大玻璃窗望香港仔市景

============
日用品,可說是與食物同樣重要,當然一般超市都會有齊牙膏、洗頭水、沐浴露等,但或許你突然會有個想法:「英國會唔會有10蚊店嘅呢?」,答案是:「有㗎!」這邊的10蚊店叫《PoundLand》(一鎊店),可以說是媽媽們慳家慳到盡的天堂!

而每個地區的《PoundLand》賣的貨品都未必一樣,店舖規模都不同。像小編曾住過的兩個地區,兩邊的Poundland大小相差很遠,一間只如便利店大小,另一間則與超市可一較高下。而有時候同區甚至不止一間,只要簡單的用Google Map搜尋「Poundland」就一目了然。



貨品種類方面,大多數家庭日常煮食、洗衫會用到的都應有盡有,例如衣架、洗衣袋、儲物盒、垃圾袋、可入微波爐的膠兜等,都是£1就有交易。當然不是全部貨品都£1喇,畢竟10蚊店都不是所有貨品只賣10蚊!不過價錢已經比其他同類商店、大型超市等便宜。


此外,洗衣液、洗潔精等清潔劑同樣都包羅萬有,不少也是定價於£1-£1.5。而小編也有個覺得蠻好用,值得推介的英國牌子洗潔精,就是《Fairy》喇!它的去污力相當強,不用加太多已經足夠洗淨油污,而且於Poundland不時也有特價,£1有一支500ml,趁特價多買幾支也不錯呢!個人偏愛檸檬味,或是紅色樽的味道。



另有其他過水快、慳水及洗碗機專用配方。


至於個人用品方面,同樣地即使同牌子的洗頭水、牙膏等,價錢都較坊間超市、BOOTS(當它是英國版屈X氏)便宜,而且款式都超多的。除了大家熟悉的品牌,也有不同本地品牌。當中洗頭水個人十分喜歡用《TRESemme》這個牌子,它除了有針對不同髮質的配方,香味也挺好聞,大支裝1L都只是£4,但£4 夠用一個月有多,亦有護髮素系列選擇。

白色樽為護髮素,記得小心留意,唔好買錯呀!


而其他個人用品如牙刷、牙膏都有不少牌子,《Orxx B》、《高X潔》等絕對不缺,《舒X達》亦都有,價錢比香港都便宜,可能是外國品牌關係吧!



個人幾鍾意用呢個牌子,可能心理影響關係,刷完好似啲牙真係白咗。


此外,嬰兒用品都有,如BB油、潤膚露、BB食品等。


即使在Poundland這間多賣日用品的店舖,零食都佔一席位的!不過種類方面感覺就沒香港那麼多,大多數都是薯片、朱古力、糖等。而且這邊接近9成超市都是沒有「空氣薯片」Lays賣的,取而代之的就是英國本地薯片品牌《Walker》。英國薯片有樣幾貼心的包裝,就是一Pack中再分幾小袋,價錢只係£1-£1.5就有一大包6小袋,都幾抵!其他品牌就有KETTLE、DORITOS等,不過定價可能就較Walker貴一點,要£2-£2.25,可以等特價先入貨都未遲。

不止薯片,連好多人大愛的 DORITOS 都有一袋5小包版本。


而最有趣是,每逢特定的節日,如復活節、萬聖節、聖誕節等,都有販售各種不同的裝飾物,如果每逢節日需要佈置家居,Poundland可以簡單地解決你四處搜羅飾品的煩惱,最重要是價錢夠實惠嘛!

希望各位身在英國的你,鄰近都有英式10蚊店喇,絕對為你「慳唔少」㗎!


text/brian

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!