法言人|馬國明、羅天宇極罕有同框拍戲有大量對手戲 當靚湯未婚夫遇上前度男友畫面係點?

文: 羅志宏
2023.04.27

TVB劇集《法言人》開播以來吸引不少觀眾追劇,最近劇情講到羅天宇的個案,劇中羅天宇飾演的當紅視帝「卓朗」與馬國明飾演的「金師爺」有大量對手戲,播出後更惹來一眾網民調侃「當靚湯未婚夫遇上前度男友」,而事實上馬國明、羅天宇過往的確極罕有同框拍戲,這次合作的畫面就引起不少網民討論。

劇情講到新個案展開,當紅視帝卓朗(羅天宇飾)遭前度女友Fanny(邵珮詩飾)入稟索償3,000萬港元,二人因而鬧上法庭,引來全城矚目。金師爺(馬國明飾)等人就獲聘代表卓朗打官司,其後金師爺找出卓朗心結,以卓朗及Fanny昔日甜蜜回憶作籌碼,終於說服他願意打開心扉合作。卓朗在庭上真誠剖白感動眾人,形勢一度轉好……

馬國明與羅天宇分別是湯洛雯(靚湯)的未婚夫和前度男友,同是TVB旗下小生藝人,不少網民就笑言非常罕有見到二人同框拍戲,畫面相當有意思。翻查資料,二人其實曾於《降魔的2.0》合作過,惟當時靚湯與馬明仍未公開戀情,事後不少觀眾對都覺得很神奇,認為角色安排十分巧合。

雖然羅天宇只是個案主角,但絕對過足戲癮,除了要演繹態度惡劣的當紅視帝,又要兼顧「深情」、「呷醋」、「暴躁」等不同狀態。問到天宇是次角色是否很大挑戰,他笑言:「最大難度係要演天皇巨星,因為要有一定氣場,好彩服裝造型幫到手,但係聲線要控制得好好,太Chok或太沉就會顯得嗰場戲好悶,所以要諗吓講嘢嘅節奏同發力點。」

 

同場加映:【衝出嚟玩】全港最新!荃灣8000呎室內兒童遊樂場 11大主題區/2層高爬行迷宮/水上漂流船

 

圖片來源:IG@各藝人、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓