姜濤誕2023|430姜濤誕全民免費搭電車 萬人逼爆銅鑼灣見證「姜濤號」出巡

文: 王庭芝
2023.04.30

MIRROR成員姜濤今日(30日)迎接24歲生日,姜濤香港後援會悉心籌備多個生日應援活動,除了於沙田科學園舉行的慈善步行活動,今年後援會再度聯乘香港電車推出全民免費電車日,並推出2架全新的「23+1姜濤號」遊走港島,下午有逾萬粉絲塞爆銅鑼灣SOGO附近,一同見證「姜濤號」出巡。

壽星仔姜濤今日下午於百忙中突擊現身在科學園舉行的慈善步行活動,令現場6500名驚喜萬分,大會為壽星仔送上生日蛋糕兼千人大合唱生日歌,令姜濤都非常感動,他說:「多謝大家今日出席,這年可能發生過一啲事,感謝你哋仍然仲喺度,無論是讚美、批評也好,我都會勇於接受。大家無論鍾意我與否,更應將自己放在第一位,更團結地一齊進步。」

同場加映:【衝出嚟玩】全港最新!荃灣8000呎室內兒童遊樂場 11大主題區/2層高爬行迷宮/水上漂流船

與此同時,後援會與香港電車合作推出全民免費電車日,並推出2架全新的「23+1姜濤號」遊走港島,今日下午就有過萬名姜糖齊集於銅鑼灣SOGO附近,一齊見證「姜濤號」駛過,場面墟冚!

來源:姜濤香港後援會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!