詹sir教你驗舊樓有咩要注意!驗浴室天花位最重要?連後樓梯都要睇?

文: U Magazine
2023.05.04

驗樓可以話係買樓前必做嘅事,但唔好以為淨係得新樓先要驗,買舊樓前其實亦一樣有驗樓嘅需要,驗樓專家詹sir-詹濟南就提供咗一啲驗舊樓嘅小Tips畀大家,即睇驗舊樓有咩地方要注意!

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】18萬裝修270呎一人蝸居! 多用途中島廚房+大玻璃窗望香港仔市景

============

有二十多年驗樓經驗的詹sir-詹濟南為大家分享驗舊樓的小Tips。


詹sir指舊樓要檢驗的地方會比起新樓多很多,首先要驗需修補結構的地方,如浴室天花,因浴室為乾濕以及冷熱交替多的地方,天花會較容易爛。


第二樣要驗是屋內的安全問題,例如窗戶會否有掉落的風險以及電制會否有漏電問題,亦要檢驗如窗戶會否漏水等的耐用性問題。


驗窗時要留意窗釘的狀況,會否有缺少或斷開的問題,如沒有完好的窗釘,掉落的風險便會大増。


亦要檢查窗邊膠有否出現縮短或脫框的情況,如有的話便有可能會漏水。


詹sir表示浴室天花是全屋當中的檢驗重點,如浴室天花狀況良好,屋內其他地方都大概不會有大太問題,而若浴室天花只有發霉的情況則可不用擔心。


要檢查浴缸旁邊的牆身,若有位置為空心的話,便有很大機會出現漏水問題。


要注意浴室外牆會否有水漬,如有則多數代表已沒有防水效果。


要檢驗單位內的牆身,如牆身需全新批灰或補石屎的話則需花費甚多。


詹sir指驗舊樓一定要花些點時間去觀察後樓梯的狀況,因大廈的後樓梯是與單位同齡,單位大概的狀況可以示察大廈的後樓梯去推斷,若後樓梯損爛問題嚴重,詹sir則建議可放棄選購該單位。


特別鳴謝:詹濟南 - 香港專業驗樓學會

text/Jonathan

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓