勞動節假網民喺旺角被剪走iPhone 14pro 即時lock機兼報警 仲有無機會搵得返部手機?

文: U Magazine
2023.05.03

好多人都無奈地試過遺失手機,不過即使報咗警,都未必搵得返部手機!啱啱又有網民喺「香港失物報失及認領群組」分享咗唔見手機嘅經歷,並且向網民求救!「5月1號夜晚8點半左右係旺角俾人剪走左(咗)部電話iPhone 14pro 紫色 256GB,已經即時報警都冇用,locate到仲係旺角先達附近,我已經lock左機嫁啦,都知道機會渺茫,但想問仲有咩辦法,部機用左4個月咋!麻煩哂咁多位!」,好多網民都覺得開關後治安差咗!大家又有乜嘢意見可以幫到樓主手呢?

同場加映【家居達人】旅行移民留學注意!專家教揀喼10個必知 
如何防止海關爆鎖、清潔要靠2個法寶、旅行爛喼賠償有秘訣!

============
我朋友直頭試過俾人伸手入衫袋偷,出得嚟揾食都係高手!

網民都覺得今次嘅手機賊,真係有備而來,而且都真係高手:「唉,就算蝗國既(嘅)網紅比(畀)人偷手袋都要40分鐘後先到,仲要話睇唔到cctv邊個偷幫佢唔到,所以更何況我地啲香港人呢,啲差佬心諗咁少事就未L煩我喇!R.I.P樓主部手機」、「就算布條,喺街要剪斷都唔容易,好恐怖!」、「專業架,帶齊架生」、「磚財呀!應該好利嘅細刀片仔」、「果塊野好薄,會唔會斷左(咗)呀?剪左(咗)咁大動作,你都感覺唔到?」、「我朋友直頭試過俾人伸手入衫袋偷,出得黎(嚟)揾食都係高手」、「係上面人落黎(嚟)做案,我屋企人俾兩人撞一前一後剪金鏈」。

樓主喺旺角被賊人剪走咗部iPhone 14pro 紫色 256GB,雖然已經即時報警,不過網民都話睇手法,個賊都係高手,恐怕都係凶多吉少。

樓主失手機後,立刻lock機,並且已經好快locate到手機仲係旺角先達附近,不過都似乎救唔到部手機。

有網民都有屋企人試過唔見手機,結果都係一殼眼淚:「無嫁喇,有屋企人試過馬鞍山比(畀)人搶,轉頭find已經係先達,已經即時lock 機都比人解鎖,最慘連個apple I’d 都拎唔返,無晒backup,所有相都無晒,報警同報Apple ,最後只係Apple store將買現金咭條數免左(咗)」。

有網民話試過家人喺馬鞍山唔見手機,轉頭已經發現喺出現喺先達。

試過畀人偷手機後報警  係拉到個賊  但部機已經賣咗!
有人認為報警已經係最好嘅方法:「如果佢拎去先達,你有裝find my phone,報警好似可以搵到」、「其實你選擇報警就得啦,只要一開機,啲警察會追蹤到個訊號葛啦,」,點知樓主竟然話:「報左都唔望佢地會幫手追到,已經唔開心仲要俾佢地搞到我一肚氣」,但網民就話係有用嘅:「我身邊有朋友就追反(返)部電話,仲要拉埋條友添,只要部電話開機,就可以做到嘢」,但樓主就咁講:「佢地琴日開過我部電話黎(嚟)嫁,如果唔係我都見唔到個location,但開左(咗)一陣就熄左(咗)啦」,亦有網民真係試過警方拉到個手機賊,但都係追唔返部機:「我被人偷電話個次,系(係)有拉到個賊,但部機已經賣左(咗),追唔番,唔系個個case都追得架(㗎)」、「我報過!冇用! 佢地話冇證據證明邊個人偷咗你部電話」。

雖然有網民話立刻報警都已經係最好嘅方法,但亦有網民話試過畀人偷手機後報警,係拉到個賊  但部機已經賣咗!

有網民覺得通關後,治安差咗,大家真係要自求多福:「唉,其實我都想買條依啲掛繩,就係考慮過會被剪,所以先打消依個念頭,一通關就黎(嚟)料,希望樓主搵得番個手機啦!」、「啲人真係好猖狂!希望你會搵得返!我平時都係用繩孭住電話出街,之後一放寬開關我老公就提我多咗咁多『人才』嚟香港,安全起見都係唔好掛喺個身度收返入袋,呢排大家真係要小心財物」。

但唔少網民都覺得只不過通關咗唔係好耐,但治安都真係差咗,叫大家都係要小心財物。

text/Joyce
photo/香港失物報失及認領群組截圖、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!