網民熱議:煮食用煤氣爐定係電磁爐較好? 用煤氣爐煮嘢先夠鑊氣?電磁爐安全又容易清潔?

文: U Magazine
2023.05.16

喺屋企煮食相信係唔少嘅家庭日常都會做嘅事,而當煮食時使用煤氣爐(又稱:明火爐)定係電磁爐邊一款煮食爐又會較好呢?最近就有網民於Facebook嘅家居群組上發文求助,問煤氣爐以及電磁爐呢兩款煮食爐到底邊一款會好用啲,就引來一眾網民熱烈討論:煤氣爐定係電磁爐會較好用?

============
同場加映【家居達人】旅行移民留學注意!專家教揀喼10個貼士
如何防止海關爆鎖、清潔要靠2個法寶、旅行爛喼賠償有秘訣!


============

煎、炒用煤氣爐較好?用明火煮食先有「鑊氣」?

網民於Facebook「家居裝修分享谷」發文,表示自己屋企廚房要裝修,並問網民煤氣爐同電磁爐邊一款爐具會較好用:「以前一直都係用開明火爐,宜(而)家廚房要裝修,見好多人都話電磁爐好,請問有無(冇)人兩樣都用過,可以講下(吓)邊樣好D(啲)阿(啊)?我平時煮野(嘢)係用易潔鑊炒/煎野(嘢)+鑊蒸野(嘢)同烚野(嘢)多」,

對於邊一款煮食爐較好用,有網民就認為煤氣爐於煎、炒上表現較佳,會有所謂嘅「鑊氣」:「明火(爐)鑊氣夠,煎扒炒餸好味」、「唔煎唔炒用電磁爐ok,但要煎炒用明火最好」、「可以明火梗係明火,電磁爐慢,無鑊氣,熱左(咗)隻鑊加啲野(嘢)落去降溫快,升溫慢」亦有網民指使用煤氣爐於煮食上更易控制:「我兩種爐頭都用過,始終都係覺得明火好啲,易控制啲」

有網民指當煎、炒食物時使用煤氣爐會較佳,用明火煮食才會令食物有「鑊氣」。


揀啱廚具就算係用電磁爐煮食都可以有「鑊氣」?
對於有網民指用電磁爐煮食會冇「鑊氣」呢個問題,有其他網民就反駁指用電磁爐煮食有冇「鑊氣」都係決取於使用者,只要採用適合嘅廚具,電磁爐都可以煮出有「鑊氣」的食物:「識用就乜都好用。鑊氣都係睇你識唔識用,大把餐廳用電磁爐,唔見你話佢冇鑊氣」、「鑊氣呢家嘢,IH(爐)加鑄鐵鍋已經可以做到!祇(只)要識用廚具,電磁爐真係冇得輸!」

有網民指煮食時使用電壓和輸出功率較高的電磁爐(IH爐)以及鑄鐵鍋都能煮出有「鑊氣」的食物。



電磁爐較安全又易清潔?比起用煤氣煮食更平?
亦有網民提出電磁爐嘅其他優點,指電磁爐於使用上較安全,家中如有長者或小朋友更應揀電磁爐:「電磁爐最大的好處是有時間制,家中有老人家和細路首選要安全」、「2樣都用過,我反而用完電磁(爐)番(返)唔到轉頭,安全好用,又有時間制」,有網民則指使用煤氣煮食費用高昂,使用電磁爐煮食會較平:「煤氣費勁貴,我用電磁爐、蒸焗爐加埋電費划算過用明火」、「兩樣都用過,再選擇都係用返電磁爐。經常煮飯既(嘅),煤氣貴到癲」,更有網民指電磁爐清潔方便:「我覺得電磁爐好,容易清潔乾淨易打理安全」、「我以前明火, 之後轉咗電磁爐, 一個乾淨已蠃晒!」

網民指電磁爐配有時間制,煮食上會比起煤氣爐更為安全,家中住有長者或小童更應使用電磁爐。


有網民則指電磁爐於清潔上更方便,亦會比起使用煤氣煮食更化算。



網民建議:同時安裝煤氣爐及電磁爐
而有網民就基於煤氣爐及電磁爐都有各自無可取代嘅優點,建議其實可以於廚房同時安裝煤氣爐以及電磁爐:「一個單頭電(磁爐)一個單頭明火(爐)最好」、「煎炒明火(爐)好,蒸煮炆煲湯電磁爐好,電磁爐最好(係)唔熱,唔會令廚房升溫,長時間開火如煲湯一定電磁爐好,真係各有各好,我兩個都整咗」「電磁爐煮野(嘢)真係無咩鍋(鑊)氣,但就真係夏天開火都唔熱,同埋易打理,無咩窿窿那那(罅罅)要清潔,我都覺得有谷友提意(議)一明一磁就最好」

由於煤氣爐及電磁爐都各有不同的優點,有網民建議可於廚房同時配備煤氣爐及電磁爐,並分別使用在不同的烹調方法上。


text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓