東張西望|容羨媛當眾問拍檔黃耀英點解結婚咁耐冇生小朋友 鏡頭前講10個字引爆男人最尷尬

文: 羅志宏
2023.05.05

TVB節目《東張西望》每晚播出,日前一集由容羨媛及黃耀英擔任廠景主持,女主持容羨媛在其中一段講到全球人口問題,指香港是全球生育率最低的地方,又笑謂已幫香港生了兩名小朋友。隨後,容羨媛就問在旁的男主持黃耀英,「點解你結婚咁耐都冇生小朋友呢,其實係唔係你有問題啊?」引爆男人最尷尬的場面!

《東張西望》女主持容羨媛日前就在主持節目時,在鏡頭前當眾問拍檔黃耀英「點解你結婚咁耐都冇生小朋友呢」,再補上10個字:「其實係唔係你有問題啊?」,同台的黃耀英頓時面露尷尬,解釋「嗱,其實係香港做小朋友真係一啲都唔容易㗎!又要測驗,考試啊……」

 

容羨媛未有「放過」黃耀英,馬上打斷他再道:「你冇正面回應你係唔係有問題喎!其實Check一Check,身體健康緊要啊嘛!」被截停發言的黃耀英只好擺出無奈的表情,說說笑笑。

同場加映:【香港周圍遊】香港迪士尼樂園全新Marvel巡禮 齊集15大英雄!復仇者聯盟戰車領航/新品公開/隱藏特工證

 

圖片來源:節目截圖

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓