十大中文金曲|姜濤缺席頒獎禮僅預錄4秒得獎感言片段 主持李志剛疑似當眾失言即補鑊引網民熱議

文: 羅志宏
2023.05.06

港台主辦的樂壇頒獎禮《廣播九十五周年十大中文金曲》於5月6日在紅磡香港體育館舉行,不少得獎歌手都因要事而缺席頒獎音樂會,如MIRROR、鄭欣宜、衛蘭等。而獲頒優秀流行歌手大獎之一的MIRROR成員姜濤雖然未有到場,但就畀面預錄得獎感言片段,不過卻發生一件令網民熱議的小插曲。

MIRROR成員姜濤於頒獎禮上獲頒優秀流行歌手大獎之一(簡稱:十優歌手),而所屬組合MIRROR亦獲頒最佳樂隊/組合獎金獎、十大中文金曲獎。其中在頒發第九首十大中文金曲獎時,揭曉得獎者為MIRROR的歌曲《We All Are》,港台就安排播放姜濤提早預錄的得獎感言片段。

女主持黃天頤就表示「姜濤有啲說話想講」,隨即播出姜濤提早預錄的得獎感言片段;姜濤一口氣把話說完:「好多謝港台頒呢個獎俾我哋,亦都好開心有更多人支持我哋,我哋會繼續努力」,短短4秒的得獎感言就似乎令男主持李志剛始料不及,當眾爆出一句「係咪短咗少少?係咪短咗少少呢?」疑似失言後再即刻補鑊講「可能趕住拍戲!」

 

十大中文金曲|十大中文金曲2023得獎名單出爐!最優秀流行男女歌手正式改朝換代?

 

 

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓