32歲谷婭溦灣仔開音樂學院獲曾志偉親自撐場 含淚自爆不為人知的關係:好似爸爸一樣

文: 羅志宏
2023.05.09

TVB星夢出身的女歌手谷婭溦與音樂人劉易昇合資八位數於灣仔成立的音樂學院,日前正式開張,開幕禮更邀得無綫高層曾志偉、何麗全擔任剪綵嘉賓,顯然深得高層歡心,相當得寵。谷婭溦在致辭時更向親身撐場的曾志偉含淚道謝,及後更激動自爆二人不為人知的關係,直言「好似爸爸一樣」!

谷婭溦早前殺入灣仔開設音樂學院,日前正式舉行開幕儀式,而TVB高層曾志偉更獲邀出席。谷婭溦在向大家致辭時心情激動、喜極而泣,而且當眾含淚向曾志偉道謝,表示曾獲曾志偉相助,「曾生,每一次總之我有事嘅時候,我搵佢嘅時候,佢永遠都係OK,就係咁樣,包括我喺內地嘅時候都係,話你有咩要幫或想要我幫你,你都可以同我講⋯⋯」

谷婭溦接受訪問時再連翻多謝曾志偉,大爆去年在內地做婦科手術獲曾志偉幫助,感覺「好窩心」,「當我最唔舒服、身體狀況最差嘅時候,有一個前輩係咁話幫你安排晒所有嘢,同埋我同佢個陣時唔係太熟,但佢真係畀咗好多支持同關心我」。谷婭溦更直言視與曾志偉的關係「好似爸爸一樣」。

現年32歲的谷婭溦,自2015年簽約 TVB星夢娛樂後一直半紅不黑,僅得劇集歌《安守本份》、《哭牆》較為人熟悉;近年專注內地市場後產量更見少。

 

同場加映:【著數慳家王】Living Plaza荔枝角店大減價開倉一律$6!記者直擊平掃美妝/家品/迪士尼精品

 

圖片來源:IG@谷婭溦、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓