日本扭蛋蔥の專用袋 有趣又實用 強勢回歸推出第二彈

文: U Magazine
2023.05.12

日本扭蛋確實千奇百趣,不只是得意的擺設,更兼具實用性。好似上年推出嘅蔥袋扭蛋系列,最初以為只是 gimmick ,殊不知深受家庭主婦歡迎,令長蒽不易折斷。最近更推出第二彈,一共 8 款,唔知會唔會再被搶購一空呢?

同場加映【家居達人】旅行移民留學注意!專家教揀喼10個必知 
如何防止海關爆鎖、清潔要靠2個法寶、旅行爛喼賠償有秘訣!

============
話題十足 蔥の專用袋

日本扭蛋確實創意十足,上年由專門設計扭蛋的公司tarlin推出蔥袋(ねぎ袋)系列,旋即掀起話題,連日本電視台都有介紹,更深受日本主婦歡迎,因可解決她們如何收納長蔥的煩惱,更不再怕長蔥折斷。
今年食住個勢推出第二彈(共8款),比上年多了4款。除了有專為長蔥而設計的修長款式,今年更加推兩款小袋子用作保護「蔥綠」部份,夠晒細心。售價只是300日圓一個,好想買齊全set呀!


一 set 8款,只售300日圓(約18港元),買齊全套都不肉痛。

 

設計以綠色為主,再配以超可愛的蔥圖案。


今次仲有鴨仔圖案㖭!


有不少網民發揮創意,用蔥袋來放木童笛。


近期去日本旅行的朋友,千祈唔好錯過呀!


【info】
蔥袋(ねぎ袋)第二彈
售價: 300 日圓(約 18 港元)
網址:https://tarlin-capsule.jp/product/281

Text/Minna
相片來源:ターリンカプセルコレクション【公式】、coimo_negi@IG、chiibou0310@IG


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!