法言人|大結局劇情峰迴路轉真兇百密一疏作繭自縛 三對新人大團圓收場馬國明林夏薇甜蜜滿瀉

文: 羅志宏
2023.05.12

TVB劇集《法言人》大結局落幕,劇情繼續圍繞TK(陳少邦飾)死亡案進行審訊,最新證據矛頭直指Adam(張達倫飾)及Grace(陳嘉慧飾),金師爺(馬國明飾)為免連累「友情歲月」選擇自辯。最終真兇百密一疏,作繭自縛,劇情可謂峰迴路轉。

劇情講到金師爺(馬國明飾)成功脫罪;警方正式拘捕Grace(陳嘉慧飾)。Grace招認自己為殺死TK(陳少邦飾)的兇手,案件看似告一段落。金師爺總覺得案中另有玄機,於是在庭上作供時脫口而出愈講愈多細節。

金師爺主動擔任控方證人,欲於庭上拆穿Adam(張達倫飾)真面目,可惜功虧一簣……金師爺計中有計,向Adam發起連串攻勢。Adam亦固若金湯。金師爺看似節節敗退,卻是留有一手,原來所有證據都在TK的手機裡;Adam雖然千算萬算,但最後竟然連「斷正的證據」就在自己身上亦懵然不知,終作繭自縛。

金師爺脫罪成功後,殺人案落幕,金師爺、佑家(林夏薇飾)、大雄(張頴康飾)、國棟(黃嘉樂飾)皆開展了人生的新階段。三Pair主角金師爺與佑家、大雄與Hazel(蔣祖曼飾)、國棟與Coco(趙璧渝飾)有情人終成眷屬,更齊齊舉行「單車婚禮」向「友情歲月」致敬。

觀乎三對新人婚照,首組CP即修成正果的馬國明與林夏薇相當甜蜜,除了攬到實一實影婚照,其中一張鼻尖碰鼻尖的照片更是甜蜜滿瀉。之前為飾演「走佬新娘」兩度披婚紗的林夏薇,計埋結局已是第三度在《法》以婚紗露面,林夏薇受訪時亦笑言:「今次真係算着得最多婚紗嘅一次,雖然今次影婚紗相唔使係咁跑,不過都有難度,因為要坐喺架單車度,就住啲姿勢嚟影相會抽筋。」

造型方面,「冧樣擔當」蔣祖曼及「霸氣KOL」趙璧渝各有各性感,已為人妻的蔣祖曼,原來現實生活從來沒有著過婚紗,也沒有拍過婚照,今次是為劇集第三度披嫁衣,並透露今次拍婚照過程「臨急臨忙」:「首先冇乜時間試造型,第二係嗰日好多相都得我自己一個,因為阿康嗰日有嘢做,我哋拿拿臨影完合照放佢走先。」她又笑言自己是「硬照殺手」:「如果場結婚戲係郁住嚟做,我係Ok,但一影相我就會怕醜同尷尬。」

 

 

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓