不正常愛情研究所|女友飛泰國買呢樣嘢為留住男友的心 男友每日被搽身最終驚揭恐怖真相

文: 羅志宏
2023.05.14

TVB 82台J2節目《不正常愛情研究所》最新一集圍繞的研究題目為「愛情占卜」,J2er黃紫恩(Jojo)、胡敏芝(Karen)、陳國麟(Doniven)夥拍伍倩彤(Gillian)、黃潤祺(Jaxson)主持,大談愛情上的命理風水,更驚爆曾有女性友人為留住男友的心,專程飛到泰國買一件物品,其實內含恐怖真相!

相信命理風水的主持Gillian透露自己有找風水師傅睇家宅,並指曾有女性友人為留住男友的心,居然到泰國買「屍油」︰「佢每日用嚟搽喺男友額頭同身上,男友開頭淨係覺得奇怪;後來男仔知道事實之後覺得好恐怖,好似畀人落降頭咁,最後都係分手。」在場主持通通直呼恐怖心寒。

今集嘉賓還請來盧恩符文占卜師Amber,她用來占卜的盧恩符文牌有別於塔羅牌,除了占卜牌本身,還配有道具,占卜方法亦有點不同;盧恩符文是古老北歐如維京、日耳曼等民族廣泛使用的字母,現今已經絕迹。

之後Amber分享了用盧恩符文牌占卜的有趣經歷,她指曾有女客人因懷疑老公出軌前來占卜,占卜結果顯示其老公曾經召妓,女客人見狀即時打電話質問老公,豈料男方不但直認不諱,還表示︰「係呀我係做咗,咁點吖?」此時,向來擅長「突破盲腸」的Jojo即機智追問謂︰「究竟邊一隻牌,抽到出嚟係代表召妓?」Amber即展示「豐年」卡,卡圖顯示是一名男子身前躺着一名半裸少婦,相當神奇。

 

圖片來源:TVB

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓