速乾!下雨天晾衫必備!100円店超好用衣架

文: U Magazine
2023.05.15

今年雨水好似特別多!個個星期有一半以上日子都落雨,洗衫勁難乾,令人非常懊惱!原來日本100円店如DAISO、Cando推出了不少非常好用的晾衫衣架,可以令洗完的衣服快些乾,唔知香港的DAISO買唔買到呢?

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

1. DAISO伸縮晾褲專用衣架(110円)
晾牛仔褲最perfect!

褲通常比較厚,特別是腰位,很難乾。這個衣架是特別為晾褲而設計,有4隻「手臂」,可調校長短,適合不用的腰圍。晾起之後,非常通風,就連腰位都比平時快乾。而且衣夾比一般大,可以夾起較重衣物,如牛仔褲及牛仔裙。

 

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

2. DAISO可旋轉多用途衣架(110円)
晾tee唔怕變型

這個衣架最大的賣點,就是兩邊可以調校至水平的角度,令tee或恤衫更通風更易乾。衣架的「頸位」特別設計,掛tee的時候不怕領位變形。中間部分有個掛鉤位,可方便將多個衣架連成一串,方便掛起。

↓↓ 一Click即睇! ↓↓

 

 

3. Cando晾連帽衛衣衣架(110円)
速乾連帽衛衣「神器」

最近經常落雨,天氣有時會比較清涼,穿一件連帽衛衣就最適合,但每次要洗都令人煩惱,因為帽及背脊近頸部的位置都很難乾,而這個衣架就最幫到手!跟以前的連帽衛衣衣架的設計略有不同,加多了一個拱形的架把帽撐起,更通風易乾!

text/ Katty
photo/ Cando、DAISO、Mart@西村絵津子、イチオシ@川崎さちえ   

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓