港女險毀容!淘寶名牌芭蕉扇扇葉突全碎 客服堅持先退貨後退款 事主大呻失望

文: U Magazine
2023.05.16

夏天為大地帶來汗水,尤其是係濕熱嘅香港,人人出街都手持一把芭蕉扇。千祈唔好以為隨便買就得,原來點揀呢把救命神器都大有學問,有平有貴。近日就有網民分享使用風扇時突然發生意外,仲爭啲搞到毀容,大呻「唔敢再買」!

============

同場加映【家居達人】旅行移民留學注意!專家教揀喼10個必知 
如何防止海關爆鎖、清潔要靠2個法寶、旅行爛喼賠償有秘訣!

============================

網民Lot So在Facebook群組「淘寶開心share」分享「新出既風扇好得人驚,用用下無啦啦扇葉全碎,差d毀容。客服仲堅持要退貨先退款,對呢間公司信心全失。」佢指出風扇於旗艦店購買,而且係國內較出名嘅品牌應該會有保證先入手。

事發後網民氣得立即向淘寶賣家要求退款,怎料客服稱要先退貨後退款,非常堅持,不肯退讓,令港女直呼「對呢間公司信心全失」。

記者在淘寶搜尋類似的手提風扇屬熱賣貨品,除了品牌官方正品外也有不少相似產品,價格不一,由45元至200元人民幣不等。商品說明指出該風扇有4檔風力調節、以USB充電、續航能力4400mAh、僅230g相當輕巧,望落功能性的確相當唔錯!

該產品在香港部分商家亦見有售,有網民即時分享在深水埗以 165 港元購買該充電式便攜手提風扇,價錢比在淘寶店買便宜。

對於網友的驚險經歷,其他谷友紛紛發表意見,更有人教佢點做︰「你搵淘寶香港客服,同佢講返情況,講明你件貨係香港,佢會教你點退貨的,我上個月先退咗貨返上去,客服仲幫我追貨寄貨上去既運費」、「你直接找淘寶小蜜影相投訴,立即退比你,店家能講說話,佢地按金都無埋」。

有部份網民則反對在淘寶購買電子產品︰「呢d三無產品好恐怖」、「話左用電的唔好淘係都唔聽!好多天才仲以為自己執到寶」、「香港買平過淘佬。有問題又可以換」。

記者也在淘寶買過電器類商品,好彩暫時無發生過意外,但麻煩在於故障時無得維修,唔見零件又好難即時購買。建議如果價錢唔係相差太遠的話,都係喺香港買好啲!

Text/Circle
Photo/淘寶開心share@Facebook、淘寶

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓