全民造星V|花姐首次退出監製之位改任總顧問 第一集首播集結三大賽區參賽者

文: 羅志宏
2023.05.15

ViuTV大型偶像育成節目《全民造星5》今晚(15日)9時30分隆重首播,過往四季廣受觀眾歡迎,成就了MIRROR、ERROR、COLLAR及P1X3L等人氣組合,一度掀起追星熱潮。來到最新一輯第五輯,Lokman、AK、肥仔、Dee就衝出亞洲,遠赴加拿大、馬來西亞等地發掘造星之材。

《全民造星V》第一集有Lokman、AK走遍加拿大大街小巷,甚至上到雪山,成功覓得幾位極具潛質的男孩參與面試。另一邊廂,肥仔、Dee想了一條屎橋,係商場舉辦了一場假的姜濤見面會,希望能吸引人流,引起別人注意。二人更化身「全尼」、「肥濤」現身,令全場觀眾哭笑不得,憤怒不已。好彩二人即場表現跳舞,又與觀眾合照親名,任影唔嬲,令大家開開心心完場。二人繼續馬不停蹄,到訪不同場所包括舞蹈學院、模特兒學校、大學學院尋找人才。

香港賽區同樣蓄勢待發,花姐搵黎四位導師陳健安、Jay Fung、陳蕾、韋羅莎會面傾計,深入了解他們作為導師的睇法及感受。安仔表示自己是母愛型導師,會擔任陪伴者的角色,陪伴參賽者們發現自己的好,盡力發揮、發掘,好似媽咪般保護他們、照顧他們。花姐則擔心陳蕾會比較主觀,容易出現偏心的狀況。

陳蕾稱其實每個人都有某種主觀,係冇辦法拎走,但會盡量保持客觀,就看看自己的喜好是否能迎合觀眾的喜好。而花姐形容Rosa個性豪邁,Rosa指自己一向有嗰句講嗰句,但唔想做衰人,但係節目內都會講真話,但希望唔好太過分。

花姐最後取笑Jay Fung為人太斯文、太nice,睇死Jay Fung難以管教參賽者,唔識鬧人。Jay Fung更即場示範鬧人,令全場大笑。Jay Fung指自己要成長,學識表達自己,自己有好多嘢喺入邊都想拎出嚟,好想幫到參賽者。

而花姐亦有於節目內解釋自己為何退出監製一位,今次擔任總顧問,又分享之前擔任前四屆監製的感受。在鏡頭前一度哽咽的花姐就直言「呢個節目已經對我冇意義」 ,表示《造星》第一輯創造了MIRROR同ERROR,去到《造星II》也是為了MIRROR;去到《造星III》已冒出了「做咩呢?為咗咩嘢?」的問號;去到《造星IV》是為了創造COLLAR,但其實「唔係好投入到」,場面感慨。

 

 

圖片來源:ViuTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!