全民造星V|評判陳詠燊一句寸爆參賽者表演 伍詠薇出場竟意外收音有人禍從口出大嗌呢7個字

文: 羅志宏
2023.05.17

ViuTV大型選秀節目《全民造星5》於最新一集正式展開個人登場戰,第一輪評核有音樂人Edward Chan、藝人伍詠薇、電影導演陳詠燊擔任評判。今集第二集一共播出了5位參賽者的表演舞台,表現暫時未見太大的亮點。不過,評判就似乎為節目增加了不少話題度。

節目開始個人登場戰前,主持強尼在錄影廠逐一介紹今輪三位評判,包括音樂人Edward Chan、藝人伍詠薇、電影導演陳詠燊。當強尼壓軸介紹伍詠薇時,就道:「仲有我哋非常熟悉嘅伍姑娘,歡迎你」,畫面瞬間影住坐在另一攝影棚的94位參賽者拍手,卻聽到有人大嗌7個字「點解佢又係到嘅?」,整句句子完全聽得一清二楚,疑似意外收音有人禍從口出,因而引起熱議。

另外,輪到第4位出場的17號參賽者Hayson(郭澧羲)時,他演唱了陳奕迅的歌曲《沙龍》後,向三位評判解說自己的用意是想藉著歌曲表達「當人慢慢長大,發覺好多嘢流走咗都捉緊唔到」,接著導演陳詠燊就甫開口就表示「我有嘢好想講」,並提醒其他參賽者留意,直言「好多人揀表演、揀隻歌就話畀我哋聽,隻歌好有意思,個歌詞點點點」,再以一句「個Credit係黃偉文㗎,唔係你啊」寸爆,令現場瞬間屏息凝神。

 

同場加映:【著數慳家王】深水埗超抵食$39意粉山!1碟等於3人份/必食爆蒜蜆肉意粉+足料京蔥牛肉捲

 

圖片來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!