全民造星V|21歲Philip身高169cm認靚仔被指翻版MC 自信爆棚擅長扮型一句話焫㷫評判滅燈

文: 羅志宏
2023.05.18

ViuTV選秀節目《全民造星V》於最新一集繼續個人登場戰,第三集一共有6位參賽者出場,而其中一位被網民戲稱為「翻版MC」的21歲參賽者Philip,就在表演後因為一個自信爆棚的舉動而令評判Edward Chan當眾滅燈,由藍燈轉為紅燈,為他上了寶貴的一課。

《全民造星V》第三集先後有6位參賽者出場表演,其中第3位出場的是88號的參賽者,21歲的Philip(陳彥熹)。Philip早在參賽者造型照面世時,就被不少網民指「咁多個之中算靚仔」、「呢個男仔幾順眼」、「攝衫版MC」,加上身高169cm,因而獲得了「翻版MC」的稱號,而他本人也表示曾被指與MC、馬國明、王力宏似樣,惟外貌觀感實屬個人主觀判斷。

身份是一名學生的Philip,在首輪登場就以全黑打扮亮相,下身以一條Skinny牛仔褲示人,演唱了MC張天賦的歌曲《小心地滑》,表現中規中矩,表演完畢後先後獲得了三位評判給予藍燈,有得留低!

不過,Philip被評判陳詠燊問到其「擅長的項目是扮型,扮型係咩意思」,自信爆棚的Philip當場示範chok樣「揚型」,於是另一評判Edward Chan亦加一句問:「咁你覺得自己本身型唔型」,得意忘形的Philip竟然反問一句「你覺得呢?」,瞬間焫㷫Edward Chan爆出「咁我而加問緊你,你冇理由問返我㗎」,隨即再滅燈,收回藍燈,轉為紅燈,提醒Philip要保持謙卑,全場為之嘩然。最後,Philip的成績為兩盞藍燈。

 

同場加映:【著數慳家王】深水埗超抵食$39意粉山!1碟等於3人份/必食爆蒜蜆肉意粉+足料京蔥牛肉捲

圖片來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓