一舞傾城|蔡潔再拍床上戲自爆事前做足保護措施 水着鏡頭泳衣出水芙蓉身材Fit到漏

文: 羅志宏
2023.05.18

TVB新劇《一舞傾城》由王晶擔任製作人,首周開播三集同樣大灑鹽花,昨晚(17日)一集劇情講到Monica(蔡潔飾)為了救男友Dave(何浩文飾)而向司徒大狀(李道瑜飾)主動獻身,在床上演繹出不情願、委屈的情緒。身為女主角之一的蔡潔再次拍攝親熱場口,今次更大讚前輩李道瑜好Gentleman。

劇情講到Monica(蔡潔飾)為救捲入洗黑錢案的男友Dave(何浩文飾),身為「金魚」的她為求司徒大狀(李道瑜飾)幫Dave打官司,不惜主動獻身。惟完事後,司徒大狀告訴Monica崩潰真相,指經過調查後發現Dave確實有份洗黑錢,但他有把握為Dave脫罪,令一直以為Dave是無辜入獄的Monica大感震驚和傷心。

蔡潔於這場戲將角色的不情願、委屈、強制接受的多重情緒堆疊演繹到位,令觀眾都戥她傷心。蔡潔笑言這場戲唔難演,她說:「作為演員,無論咩角色同場口,最重要係serve番劇本嘅要求,符合番劇情嘅需要。呢場戲我當時主要都係將心入面嘅真實想法演繹番出嚟,做番自己心情就OK。」相當專業。

蔡潔坦言事前做足保護措施,並大讚前輩李道瑜好Gentleman。講到不少觀眾替她感到委屈,她說:「大家可能覺得我外表柔弱啲,每次有呢啲戲份會覺得我好慘,為呢件事添加咗啲色彩,但其實戲外我係一個男仔頭,同前輩都有講有笑,呢場戲對我嚟講唔係太緊張,大家睇完戥呢個女人好委屈,有好想保護呢個女仔嘅心,我覺得好Sweet。」

 

同場加映:【著數慳家王】深水埗超抵食$39意粉山!1碟等於3人份/必食爆蒜蜆肉意粉+足料京蔥牛肉捲

 

圖片來源:TVB、劇集截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓