的士司機找上面寫滿字的20蚊紙幣 女乘客拒收引罵戰!司機竟然打999!究竟有無權唔收?

文: U Magazine
2023.05.19

昨天網上流傳一條1分29秒的片段,的士司機因找了一張寫滿字的20蚊紙幣,女乘客拒收,司機指她無權拒收,因而展開罵戰!究竟,乘客有無權拒收?

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

片段開始,見到一張寫滿字的20蚊紙幣,女乘客不滿:「一張寫晒字嘅(銀紙)畀我?我同你講,呢張嘢我唔要,你同換(另)一張畀我!」但的士司機反問:「關我咩事?又唔係我寫落去!」更指女乘客「強詞奪理」!女乘客表示:「你找畀我喎,我梗係唔接受啦!」司機挑釁:「你唔接受咪報警囉!」女乘客問::「你報定我報呀?」司機大聲說:「我報!」

之後鏡頭影著司機的背面,他拿著電話,影片中傳來了聲音:「呢度係999緊急熱線,現時線路...」之後女乘客大罵:「呢張20蚊,係你啱啱找畀我,我有權唔接受呢張20蚊!」司機亦理直氣壯地回應:「首先一樣嘢,你有無權唔接,係無法律依據嘅... 唔好話你有權!」

雙方繼續各執一詞,司機亦表示:「而家報緊警,放心!」之後再罵女乘客「無理取鬧」!女乘客更加忿怒:「咩無理取鬧?寫晒張紙,我梗係有權唔耍啦!」司機亦提高聲調:「你係無權拒絕接受呢張銀紙,呢個係法律規定!你畀邊條法律話畀我知,你有權唔接受呢張銀紙?第幾條法律?第幾條嘢吖?無吖嘛!」此時片段停止。

乘客有無權拒收?

雖然,沒有法例保護任何人拒收畫花了的紙幣,但同時亦無法例迫任何人必定要收下畫花了的紙幣!司機可以拿去發鈔銀行更換,銀行會按既定嘅準則來驗證真偽及損毀程度,如果無太大問題,一般而言銀行都會換回新紙幣給市民。

網民又點睇?

有眼利的網民睇到紙幣上寫著「樂信咳水1 得果定橙味1 廁紙1卷」!亦有網民覺得的士司機「浪費自已時間,換張20元俾人,開車走多轉好過啦。同埋香港人鬧親交都法律超人上身,係咪真係個個都咁熟法律呢!」更有網民覺得要有同理心,「乘客收到畫花嘅鈔票後,根本其他商戶唔會收嘅時候,絕對可以拒絕。佢可以反問的士佬: 你覺得無問題咪留嚟自己用囉」!

 

text/ Katty
photo/ Youtube截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓