韓國獨居女生家門罅驚現電線圈! 聽到門外有男聲+電線套門鎖試圖開門

文: U Magazine
2023.05.22

熟悉韓國文化的朋友都知道,韓國住宅多數使用電子門鎖,對於大頭蝦、經常唔記得帶鎖匙嘅朋友嚟講的確方便,但近日韓國就有一名自住嘅女性遇到可怕嘅遭遇。

============
同場加映:
【家居達人】家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

============

韓國JTBC NEWS早前報導,一名女性一晚獨自在家時遇到賊人,不但拍下犯人試圖潛入單位嘅過程,還跟他對話,令整件事令人更加心寒。

事件當事人表示當晚突然聽到玄關有聲音,轉頭一看發現有一個電線圈穿過門罅伸入屋內,且不停重覆向上拋,試圖用電線圈住門鎖把手。

一旦套得到把手就會向下拉,並嘗試打拉大門。

女事主立即用電話將整個長達約1分鐘嘅過程影低,之後鼓起勇氣拉住電綫圈,及向門外問「係邊個啊?」,女事主形容門外男人若無其事地答「是房地產」。

因為韓國有個租屋文化,房地產或房東可以隨時帶新租戶到單位參觀,而且不論單位有沒有租客正在租住,當然都會事前通知租客。

但是女事主說,當初簽訂租約嘅地產公司已經倒閉,所以肯定門外唔係所謂嘅「房地產」。由於女事主一直搵住電線圈不放,所以犯人講了幾次「請放開手」。

大家在港或外遊都要時刻注意安全啊!

text/la
圖片來源:YouTube 截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓