家用風扇清潔、保養小貼士 風扇唔涼點算好?長開過夜易啲壞?

文: U Magazine
2023.05.22

未到暑假天氣已經開始熱啦,相信大家都陸續拎返部風扇出嚟用。不過風扇擺咗成個冬天冇用封哂塵之餘,吹出嚟嘅風竟然一啲都唔涼!究竟係壞咗定係有其他問題呢?我哋一於向專家請教吓風扇有咩清潔同保養小貼士啦~


1. 家用風扇主要分為舊式及新式,舊式風扇帶有風葉,需要裝拆先可以進行清潔,比較麻煩,加上風扇外蓋有罅縫,小朋友容易伸手入去,存在安全隱患。而新式風扇冇風葉, 相對地安全同埋清潔方便。

 



2. 風扇最常見狀況:唔涼/冇風
無葉風扇用耐咗,裏面嘅濾網便會積塵,如果冇更換濾網,就會導致風弱,即使開到最大風,吹出嚟嘅風都係唔涼或者冇乜風,只需要更換濾網就可以解決到風弱問題。



3. 風扇其他狀況:唔識轉動/開唔到機
有機會出現風扇有風出,唔識搖擺或轉動。最嚴重嘅問題就係開唔到機,成部機冇哂反應。不過呢類問題牽涉到電壓安全問題,所以不建議自行維修。



4. 更換濾網步驟
通常風扇旁邊都會有個按鈕,㩒住就可以將上面嘅部分甩出嚟,然後更換裏面個濾網。



5. 濾網係屬於消耗性及一次性物品,唔能夠用水清洗,亦唔可以抹走表面啲塵就當新嘅咁去用。



6. 濾網要幾耐換一次?
一般家庭大約兩年換一次,如果有養寵物或有吸煙習慣就要換得頻密啲,大約一年或半年換一次。



7. 常見問題1:長開風扇至過夜會唔會過熱或易壞?
一把普通嘅風扇原則上嘅電流係比較細,其實長開唔會有太大問題。但如果風扇有暖風功能,當冬天要開暖風,就建議唔好長開,唔好開超過一個鐘就會安全啲。



8. 常見問題2:有葉定冇葉風扇大風啲呢?
其實大風與否同有冇風葉係冇直接關係,最主要睇返風扇設計同摩打轉速,能唔能夠提供一個強力嘅抽風效果。



【INFO】
Battery-hk電池男
地址:深水埗福華街福仁電腦商場1樓42鋪
電話:9777 9874

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓